- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 767
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar motorum sağlam calısıyordu .taki dun akşama kadar . motor mars basıyo ama calısmıyo atesleme olmuyo buji kaplosundan elektrik gecmiyo needeni ne olabilir nasıl yaapıla blir söylerseniz sevnirim...