- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese selam:king:
Sabah havanın kapalı ve çiseliyor olmasını umursamayarak her zaman ki gibi , sıkıca giyinerek işe motorla geldim:mrgreen:Ne olursa olsun motora binmek benim için keyif.Ancak şu ana Orhanlı_Tuzla'da sağanak yağmur yağıyor:sunny:
Akşam eve nasıl dönücem kara kara düşünüyorum:queen:
İşyerimdeki pencereden dışarı bakınca oldukça ürktüm ve bu konuyu açma ihtiyacı duydum
ale:

Garip titrekte beni bekliyor sadakatle

Var mı benim gibi ıslanma potansiyeli yüksek başka motor sevdalısı dostlarım?:flower:
Sevgilerimle:bestmt:
Sabah havanın kapalı ve çiseliyor olmasını umursamayarak her zaman ki gibi , sıkıca giyinerek işe motorla geldim:mrgreen:Ne olursa olsun motora binmek benim için keyif.Ancak şu ana Orhanlı_Tuzla'da sağanak yağmur yağıyor:sunny:
Akşam eve nasıl dönücem kara kara düşünüyorum:queen:
İşyerimdeki pencereden dışarı bakınca oldukça ürktüm ve bu konuyu açma ihtiyacı duydum

Garip titrekte beni bekliyor sadakatle

Var mı benim gibi ıslanma potansiyeli yüksek başka motor sevdalısı dostlarım?:flower:
Sevgilerimle:bestmt: