BUGÜN SABAH İŞE MOTORLA GİDEN BENİM DIŞIMDA KİMLER VAR FORUMDA:)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Arkadaşlar herkese selam:king:

Sabah havanın kapalı ve çiseliyor olmasını umursamayarak her zaman ki gibi , sıkıca giyinerek işe motorla geldim:mrgreen:Ne olursa olsun motora binmek benim için keyif.Ancak şu ana Orhanlı_Tuzla'da sağanak yağmur yağıyor:sunny:
Akşam eve nasıl dönücem kara kara düşünüyorum:queen:
İşyerimdeki pencereden dışarı bakınca oldukça ürktüm ve bu konuyu açma ihtiyacı duydum:pale:



Garip titrekte beni bekliyor sadakatle :)



Var mı benim gibi ıslanma potansiyeli yüksek başka motor sevdalısı dostlarım?:flower:

Sevgilerimle:bestmt:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Ankara dan Antalya ya gitmeyi planlıyordum. 11 ekimde 5 gün görevli gidecektim 9undan motosikletimle geze geze gideyim Konya yı Beyşehir i ardından Manavgat ı gezip Antalya ya varmayı planlıyordum. dün sabah gök gürültüsü ve sağanak yağışla uyandım, beyşehiri aradım öğretmen evinde yer ayırtmıştım hava nasıl dedim yağmur ve fırtına dediler bende iptal dedim, antalya dan kuzen aradı buralar felaket sakım motorla gelme diye. 600-650km yol yağmur ve sert rüzgar altında yemedi. ısrar hastalığa yada 1001 belaya davetiye çıkarmak olacaktı. olan kurduğum hayallere oldu. kısmet değilmiş derken bi yandanda Ankarada hava açtı ama rüzgar çok sert acaba demektende kendimi alamıyorum, çantalarım hazır kapının ağzında. :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok güzel bir gezi olacağı kesinmiş:)Ama yolda da yağmura yakalanabilirdiniz belki.Şu an Denizli'den Antalya'ya kadar heryerde fırtına ve sel var.Bence hiç acaba demeyin:cat:

Ankara dan Antalya ya gitmeyi planlıyordum. 11 ekimde 5 gün görevli gidecektim 9undan motosikletimle geze geze gideyim Konya yı Beyşehir i ardından Manavgat ı gezip Antalya ya varmayı planlıyordum. dün sabah gök gürültüsü ve sağanak yağışla uyandım, beyşehiri aradım öğretmen evinde yer ayırtmıştım hava nasıl dedim yağmur ve fırtına dediler bende iptal dedim, antalya dan kuzen aradı buralar felaket sakım motorla gelme diye. 600-650km yol yağmur ve sert rüzgar altında yemedi. ısrar hastalığa yada 1001 belaya davetiye çıkarmak olacaktı. olan kurduğum hayallere oldu. kısmet değilmiş derken bi yandanda Ankarada hava açtı ama rüzgar çok sert acaba demektende kendimi alamıyorum, çantalarım hazır kapının ağzında. :)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ben ben :p bende giyindim ama biraz ince giyinmişim titredim yolda :D bide motoru 1 arabalık yere park etmişsiniz birisi çekip kendi arabasını parketmesin ? motor ne olursa olsun ben arabaların park yerine koymaya korkuyorum, kaldırıma park edince de yaşlı amcalar laf yapsada yapacak bişey yok :D
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
bu yağışlı havada zor moptorla işe gitmek işden eve gitmek benim motor uyuyor cumartesiden beri işyerimde :flower:
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
bende bende bende... abim yağmurda motor sürmesi kadar zevk veren başka bişey varmıdır yaa :) ama lastikler yere alışanaa kadar dikkatt
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
bir haftadır heryerde yagmur olacağı belliydi.ctesi yıkayıp kapalı garaja koydum motoru.Sen pek umursamadın sanırım hava durumunu :D
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Otopark bize ait.Herkes biliyor benim motor oldugunu:) Dokunanı çizerim:bounce:

ben ben ben :p bende giyindim ama biraz ince giyinmişim titredim yolda :D bide motoru 1 arabalık yere park etmişsiniz birisi çekip kendi arabasını parketmesin ? motor ne olursa olsun ben arabaların park yerine koymaya korkuyorum, kaldırıma park edince de yaşlı amcalar laf yapsada yapacak bişey yok :D


---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:57 ----------

Daha kapatamadım sezonu:)

bir haftadır heryerde yagmur olacağı belliydi.ctesi yıkayıp kapalı garaja koydum motoru.Sen pek umursamadın sanırım hava durumunu :D


---------- Post added at 15:01 ---------- Previous post was at 14:59 ----------

Evet çok zevkli.Böyle havalarda herşeye dikkat:cat:

bende bende bende... abim yağmurda motor sürmesi kadar zevk veren başka bişey varmıdır yaa :) ama lastikler yere alışanaa kadar dikkatt
 
Katılım
10 Eyl 2011
Mesajlar
27
ben de bu sabah işe giderken ıslananlardanım :) ama takım yağmuluk giydimde bindim motora yoksa başımdan ayağıma kadar ıslanıcaktım. dün akşamda hazırlıksız yakalandım aslında ama lastikler hep korkutuyor kayar diye de neyse.. herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
sabah yola çıkan arkadaşım kayseriden istanbula geliyor,
iki gün önce motosiklete baktı, şuan ankara üzerinden yolda geliyormuş, hava güneşliymiş,
istanbula gelince sırılsıklam olur artık, giderken full ekipmanları aldı, sağsalim gelir inşallah.
motosiklet yamaha fz 6 fazer...
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Bende mecburen motorla gidiyorum ise bu sabah felaket bı hava vardı burda fırtına ve yağmur her yer de su baskını,cadde de sel yüzünden mahsur kalan 3 kisiyede yardım ettikten sonra ise varabildim. Motor cross olunca ne yağmur ne çamur dinliyor :) bu yüzden motorumu Cok seviyorum :)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Sabah benimki de aklımı çelmeye çalıştı ama başarılı olamadı. :) Yağmurluk takımı almak lazım.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Yoksa bende Supermoto diye mi hoppala hoppala sürüyorum bu havalarda zevkle:bounce:

Bende mecburen motorla gidiyorum ise bu sabah felaket bı hava vardı burda fırtına ve yağmur her yer de su baskını,cadde de sel yüzünden mahsur kalan 3 kisiyede yardım ettikten sonra ise varabildim. Motor cross olunca ne yağmur ne çamur dinliyor :) bu yüzden motorumu Cok seviyorum :)


---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:09 ----------

Valla o arkadaşa allah kolaylık versin:pale:Bir sıkıntı yaşamadan gelir inşallah

sabah yola çıkan arkadaşım kayseriden istanbula geliyor,
iki gün önce motosiklete baktı, şuan ankara üzerinden yolda geliyormuş, hava güneşliymiş,
istanbula gelince sırılsıklam olur artık, giderken full ekipmanları aldı, sağsalim gelir inşallah.
motosiklet yamaha fz 6 fazer...


---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:12 ----------

Benim lastikler yeni ama.Ben yağmurda hiç güvenmiyorum motora.Gerçi normal havadada güvenmiyorum.Hatta ben motora binince kendim dahil hiçbir şeye güvenmiyorum :cat:

ben de bu sabah işe giderken ıslananlardanım :) ama takım yağmuluk giydimde bindim motora yoksa başımdan ayağıma kadar ıslanıcaktım. dün akşamda hazırlıksız yakalandım aslında ama lastikler hep korkutuyor kayar diye de neyse.. herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum..
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Ağlaya ağlaya motorumu garajda bıraktıp otobüsle işe geldim :(( asıl üzücü tarafı ise yarım saatlik yolun 1 bucuk saat sürmesi:((
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben, motorum ve yağmurluğum iş yerindeyiz :cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
eBen kullanmadım ama pişman oldum 1 saate geldim. Yağmurluğun altını arkadaşıma verdim yoksa motorla giderdim. Yağmur sorun degilde yerden kalkan camurlu su sinir bozuyor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bu sabah değilde dün akşam takım elbiseyle donuna kadar ıslananlardanım :) ve hergün motorla geldiğim işime bugün motorsuz geldim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst