Bugün ogs aldım rahatladım

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Evet arkadaşlar bugün canıma tak etti ve 1. köprüden ogs aldım. kgs bitti git kgs doldur en düşük 50 tl dolduruyor cepte para yok dolduramıyorsun bir şekilde doldurdun kgs den geçmek için sıraya gir kartı gişede okutmak için cebinden kartı çıkartmaya uğraş kart çıkmaz eldiveni çıkartıp kart bulup okutursun sonra kartı tekrar cebine koy eldiveni tekrar giy bir ton zorluk hepsinden gına geldi gözümü kapattım 70 küsür tl verdim aldım. yapıkredi kredi kartım ile birleştirdim çok rahat oldu gerçekten dünya varmış. motorun iç camına ogsyi yapıştırdım güzelde durdu akşamları eve çıkarken klipsi olduğu için ogs cihazını çıkartıyorum tavsiye ederim eziyet çemiyorsunuz
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yav sizin işiniz nekadar zor? Ogs, kgs. Cart curt. Burda öyle şeyler yok. Biniyosun motora yollar beleş. Benzin parası hariç. Yaşanmaz istanbulda yaşanmaz. Anca gezmeye gidilir. Zaten istanbuldan hep buraya kaçıyolar (bodrum) 48 plakadan cok 34 plaka var burda. kendi memleketimde kendimi yabancı gibi hissetmeye başladım.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbul bir sevdadır, bu sevdaya tutulmayan aşkı bilmez. :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
haklsın valla yaşanacak durumda değil istanbul, imkanım olsa bende bodrumda yaşardım ama işim istanbulda evliyim yerimden hareket etmem imkansız gibi :(
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
neyse arkadaşlar. Arkadaşımız bi konu açtı konuyu saptırmayalım bari :) hayırlı uğurlu olsun arkadaşım ogs en.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
@adem80 teşekkürler de @Chronix doğru söylüyor istanbullu olup dışarda yaşayanlar için istanbul bir sevda olabilir ama istanbulda yaşayanlar için istanbul tam bir kabus
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
istanbul'un forsu eskidendi şimdi gökdelenlerin altı bile tinerci dolu...

Yav bu ogs yi kaska taksak nasıl olur? İçerden görünmeyecek şekilde monte etsek? Böylece akşam eve çıktığınızda ''lan acaba ogs yi motorun üstünde mi unuttum'' diyip hırsla cepleri aramaya başlamayız :p yada eve çıktıkdan sonra o yorgunlukla tıpış tıpış ogs yi motorun üzerinden almak için aşağı tekrar inmek zorunda kalmayız nasıl fikir :cherry:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
istanbul'un forsu eskidendi şimdi gökdelenlerin altı bile tinerci dolu...

Yav bu ogs yi kaska taksak nasıl olur? İçerden görünmeyecek şekilde monte etsek? Böylece akşam eve çıktığınızda ''lan acaba ogs yi motorun üstünde mi unuttum'' diyip hırsla cepleri aramaya başlamayız :p yada eve çıktıkdan sonra o yorgunlukla tıpış tıpış ogs yi motorun üzerinden almak için aşağı tekrar inmek zorunda kalmayız nasıl fikir :cherry:

kaynatmak gibi olucak yine de allah göstermesin ya bir kazada kaska gelen bir darbe ile ogs kafaya girerse:mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
OGS yi bir ara motor için vermiyorlardı, artık sıkıntı olmuyor diyemi anlamalıyım ?
--hayırlı olsun ogs niz :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
kaynatmak gibi olucak yine de allah göstermesin ya bir kazada kaska gelen bir darbe ile ogs kafaya girerse:mrgreen:

Doğru valla :p

E üzerine şu köpüklerden falan destek yapsak olmaz mı peki?

Aslında asıl kafamı kurcalayan kaskın içinde ogs yi okuyabilir mi alet onu düşünmek gerek. Yoksa ogs var diye geçeriz sonra kaçak geçtiniz diye peşimize düşmesinlerde :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OGS cihazı motorun görünmeyen bir yerine sabitlenebilir. Tak çıkarla uğraşmaya gerek kalmaz. Cihazın okumama durumu olabilir bir ihtimal ama bir sefer geçip test edebilirsiniz. Eğer cihaz okumazsa da kaçak geçiş sayılmaz. OGS cihazın aracın üzerinde olmasa bile geçen aracın plakasına kayıtlı bir OGS cihazı varsa 10 sefer geçişe kadar otomatik olarak OGS hesabından düşülür. Ama 10 seferden sonra ek işlem ücreti diye bir şey alıyorlar, ne kadar bilmiyorum.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
OGS cihazı motorun görünmeyen bir yerine sabitlenebilir. Tak çıkarla uğraşmaya gerek kalmaz. Cihazın okumama durumu olabilir bir ihtimal ama bir sefer geçip test edebilirsiniz. Eğer cihaz okumazsa da kaçak geçiş sayılmaz. OGS cihazın aracın üzerinde olmasa bile geçen aracın plakasına kayıtlı bir OGS cihazı varsa 10 sefer geçişe kadar otomatik olarak OGS hesabından düşülür. Ama 10 seferden sonra ek işlem ücreti diye bir şey alıyorlar, ne kadar bilmiyorum.

O da olabilir aslında

Peki bu 10 sefer 1 yıllığa mı 1 aylığa mı mahsus yoksa bir daha ki yüklemeye kadar mı 10 sefer geçebiliyoruz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O da olabilir aslında

Peki bu 10 sefer 1 yıllığa mı 1 aylığa mı mahsus yoksa bir daha ki yüklemeye kadar mı 10 sefer geçebiliyoruz?

O kadarını bilmiyorum ama 1-2 denemeyi geçmeyip işi garantiye almak en iyisi.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
O kadarını bilmiyorum ama 1-2 denemeyi geçmeyip işi garantiye almak en iyisi.

Anladım hocam valla daha ogs almak kısmet olmadı şu sıralar kgs takılıyorumda. Alırken ogs de epey dikkatimi çekmişti sonra makine ıvır zıvırla uğraşmak istemedim birde yılda bi kaç kez otobanı kullanacağım için ogs cazip gelmemişti. Bakalım ilerde istanbul durumumuz olursa bizde mecbur ogs alırız heralde
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
OGS cihazı motorun görünmeyen bir yerine sabitlenebilir. Tak çıkarla uğraşmaya gerek kalmaz. Cihazın okumama durumu olabilir bir ihtimal ama bir sefer geçip test edebilirsiniz. Eğer cihaz okumazsa da kaçak geçiş sayılmaz. OGS cihazın aracın üzerinde olmasa bile geçen aracın plakasına kayıtlı bir OGS cihazı varsa 10 sefer geçişe kadar otomatik olarak OGS hesabından düşülür. Ama 10 seferden sonra ek işlem ücreti diye bir şey alıyorlar, ne kadar bilmiyorum.
10 defa okumaz ise size yenisini veriyorlar. (cihaz) Bu arada 70 tl mi olmuş? ben 45 tl ye garantiden almıştım.
ogs otomobıl sınıfımı yanı kopru gecısınde ne oduyorsunuz acaba
Motosiklet sınıfı malesef olmadığından, otomobil ile aynı ödüyoruz. yani 1. sınıf. 3,25tl
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
158
Bende birkaç yıldır ogs kullanıyorum.Otomobil üzerinden ücretlendiriliyor çünkü hala motosiklete ogs verilmiyor.Resmi olarak yani.Ben ogs cihazını motorun üzerine koymuyorum.Lastikli kolluk yaptırdım.Üzerinde cihazın gireceği kısım şeffaf.geçerken okuyor.son derece rahat oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst