Bugün ogs aldım rahatladım

Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
240
@kimi benim de 3,40 yazmış olabilir. karıştırmış olabilirim.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Kara duman çek, ama deniz kokusu çek, mis gibi yollara para veriyosunuz ama bizde delik deşik yamalı yollardan geziyoruz. Tamam beleş ama delik deşik sonra motor dğeiştir amatsör bakımı bilmem neyi herşey aynı yapacak bişey yok ..

Burası istanbul MT :p

hani öyle bi reklam vardı ondan tamam tamam sustum :flower:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
ogs de %20 indirim var o yüzden motosiklet kgs ile hemen hemen aynı fiyata geliyor kart eziyeti çektiğine değmez
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama özellikle İstanbulda yaşayan arkadaşlara bir sorum olacak ben İstanbul dışından gelicem haliyle Ogs Kgs kullanmıyorum Avrupa yakasından Asya yakasına nasıl geçebilirim köprülerden paralı geçiş halen varmı yoksa Feribotlarlamı geçiş yapmam lazım yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst