Arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama özellikle İstanbulda yaşayan arkadaşlara bir sorum olacak ben İstanbul dışından gelicem haliyle Ogs Kgs kullanmıyorum Avrupa yakasından Asya yakasına nasıl geçebilirim köprülerden paralı geçiş halen varmı yoksa Feribotlarlamı geçiş yapmam lazım yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.