- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,341
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar bugün canıma tak etti ve 1. köprüden ogs aldım. kgs bitti git kgs doldur en düşük 50 tl dolduruyor cepte para yok dolduramıyorsun bir şekilde doldurdun kgs den geçmek için sıraya gir kartı gişede okutmak için cebinden kartı çıkartmaya uğraş kart çıkmaz eldiveni çıkartıp kart bulup okutursun sonra kartı tekrar cebine koy eldiveni tekrar giy bir ton zorluk hepsinden gına geldi gözümü kapattım 70 küsür tl verdim aldım. yapıkredi kredi kartım ile birleştirdim çok rahat oldu gerçekten dünya varmış. motorun iç camına ogsyi yapıştırdım güzelde durdu akşamları eve çıkarken klipsi olduğu için ogs cihazını çıkartıyorum tavsiye ederim eziyet çemiyorsunuz