Arkadaşlar şu an şoktayım! bu iş nasıl oldu anlamadım! =) hiç beklemiyordum, oturup kız gibi ağlicam nerdeyse =) iyi dilekleriniz için binlerce teşekkürler! doğum günü kutlama alışkanlığım olmadığı için kimse bilmez doğum günümü, çekirdek ailem dışında kimse de kutlamaz... dı =) ta ki siz kutlayana kadar! =) ne yazacağımı bile bulamıyorum şuan HAYRETİM ŞAŞTI!
yayında ve yapımda emeği geçen herkese binlerce teşekkürler, iyi dilekler için de çok teşekkürler. Allah hepinize iki katını versin inşalah! =) bugün herkese anlatırım artık bunu =) siz beni mutlu ettiniz, Allah da sizi mutlu etsin! herkese gönlündeki motoru nasip etsin kazasız belasız nice doğum günlerimizi birlikte kutlayalım inşallah! =) :rendeer:
edit: etiketleri yazan arkadaşı da tebrik ediyorum (marş motoru, kola vs) sabah sabah yarıldım =)