- Katılım
- 24 Tem 2009
- Mesajlar
- 126
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, yine ufak bir kaza atlattım. Kadıköyde düşük hızda giderken gösterge paneline bakıyordum. Öndeki araç nedensiz yere yolun ortasında durunca (sövmek istemiyorum forumda adama içimden sayıyorum.) Bende aniden frene bastım yine ön klitlenince motoru düşürdüm. Bende düştüm arkadan gelen motorlu kafama çarptı allahtan kask vardı. Bu ikinci kazam hep düşük hızlarda yaşadım umarım yüksek hızda bir kaza yaşamam.
Bir soru sormak istiyorum farklı başlık açmak forumu kirletmek istemedim. Motorum birinci vitese geçerken sorun yaşıyor. Bazen geçmiyor. İkinci viteste kaldırmak zorunda kalabiliyorum. Bazende geçti sanıp iki yerine 3. viteste gidiyorum acemi olduğum için. Vites bire geçerkende gacırt gucurt diye ses çıkarıyor. Bu neden kaynaklanıyor olabilir eskiden sorunum yoktu.
Bir soru sormak istiyorum farklı başlık açmak forumu kirletmek istemedim. Motorum birinci vitese geçerken sorun yaşıyor. Bazen geçmiyor. İkinci viteste kaldırmak zorunda kalabiliyorum. Bazende geçti sanıp iki yerine 3. viteste gidiyorum acemi olduğum için. Vites bire geçerkende gacırt gucurt diye ses çıkarıyor. Bu neden kaynaklanıyor olabilir eskiden sorunum yoktu.