Doğum günün kutlu olsun kız
Erhan ne iş olm ayrılmıyosun manyağın peşinden
Yenge olayları mı yoksa ona göre söylede bilelim![]()
istanbuldan kızmı alınır lan![]()
Ne yani sen ne demek istiyosun şimdi bugün doğum günü olan arkadaşa![]()
manyaq lan bu =)) onu demek istiyomyok yok bana boy boy resimlerini yolladı msnden güzel kız allah var
![]()
Erhan bak bi durum varsa söyle yalnız bırakırız topiği adaş
Doğum günün kutlu olsun kız
Erhan ne iş olm ayrılmıyosun manyağın peşinden
Yenge olayları mı yoksa ona göre söylede bilelim![]()
ne yengesi yaaar:
Ne yani sen ne demek istiyosun şimdi bugün doğum günü olan arkadaşa![]()
sevgili byn_manyax merhaba.biraz geç oldu ama bugün benim de doğum günüm.ikimizinki de kutlu olsun.sağlıklı nice yıllara olsun.sevgilerimle kardeşim.
ne yengesi yaaar:
Ne diyim peki yenge bişey söyle onu derim![]()
manyaq lan bu =)) onu demek istiyomyok yok bana boy boy resimlerini yolladı msnden güzel kız allah var
![]()
şimdilik bişi deme![]()
ne yani istanbulda olsam kaçırmazdın beni yalanmı
şimdilik bişi deme![]()