- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar sonunda a2 ye girdim hemde yaşıma girer girmez beklemeden
4 sene boyunca cryptonumu ehliyetsiz sürdüm..şimdi ehliyet olcak motor yok nese bakalım artık apachi düşünyorum...heyecanlandım neden??sürmemden dolayı şüphe yoktu ama sonuçta sürdüğün motor yamaha değil kuba...yarı otomatik..ben çinlilere kızdığım zaman niye kızıyorsun güzel idare ediyor işte..fln filan sürdüğüm motor 2010 veya 2011 modeldi..ama 1990 model gibi amörtisörlerdengelen ses mi desem yaylanmayı söelemek istemiyorum zaten..
nese duba koymuşlardı aradan geçtik bitirdik işi..
BURDA ŞUNU ÖĞRENDİM..NE KADAR İYİ BİLİRSENN BİL YİNE GİT DİREKSİYON SINAVI OLACAĞIN MOTORU TEST ET..
4 sene boyunca cryptonumu ehliyetsiz sürdüm..şimdi ehliyet olcak motor yok nese bakalım artık apachi düşünyorum...heyecanlandım neden??sürmemden dolayı şüphe yoktu ama sonuçta sürdüğün motor yamaha değil kuba...yarı otomatik..ben çinlilere kızdığım zaman niye kızıyorsun güzel idare ediyor işte..fln filan sürdüğüm motor 2010 veya 2011 modeldi..ama 1990 model gibi amörtisörlerdengelen ses mi desem yaylanmayı söelemek istemiyorum zaten..
nese duba koymuşlardı aradan geçtik bitirdik işi..
BURDA ŞUNU ÖĞRENDİM..NE KADAR İYİ BİLİRSENN BİL YİNE GİT DİREKSİYON SINAVI OLACAĞIN MOTORU TEST ET..