bugün direksiyon sınavına girenler??

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
merhaba arkadaşlar sonunda a2 ye girdim hemde yaşıma girer girmez beklemeden
4 sene boyunca cryptonumu ehliyetsiz sürdüm..şimdi ehliyet olcak motor yok nese bakalım artık apachi düşünyorum...heyecanlandım neden??sürmemden dolayı şüphe yoktu ama sonuçta sürdüğün motor yamaha değil kuba...yarı otomatik..ben çinlilere kızdığım zaman niye kızıyorsun güzel idare ediyor işte..fln filan sürdüğüm motor 2010 veya 2011 modeldi..ama 1990 model gibi amörtisörlerdengelen ses mi desem yaylanmayı söelemek istemiyorum zaten..
nese duba koymuşlardı aradan geçtik bitirdik işi..
BURDA ŞUNU ÖĞRENDİM..NE KADAR İYİ BİLİRSENN BİL YİNE GİT DİREKSİYON SINAVI OLACAĞIN MOTORU TEST ET..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
kardeş öncelikle ehliyetin hayırlı olsun:)İnşallah 2 haftaya kadar eline geçer.Geçen sene girdiğim direksiyon sınavım geldi aklıma.Hayatında hiç motor kullanmayan ben,sürücü kursuna beni bir kerede olsa çalıştırın demiştim.Adamlar tenezzül bile etmediler.Sınav günü bir iki tur atarsın,zaten bisiklet kullanmayı biliyorsan işi 2-3 dk. da kaparsın dediler.Biraz daha ısrar ettim,baktım aramızda büyük kavga çıkacak,tamam dedim.Hele ben o direksiyon sınavından bir kalayım:wiinkk:Sınav sabahı hepimizi küçük bir otobüse doluşturdular.Neyse sınav yerine gelince baktım ki,bizim sınav scooter'ının başında 30 a yakın kişi var:silent:Herkes motora alışmak için bir tur atsa:)Allah razı olsun tecrübeli olanlar bize ayak üstü ders verdiler.İşin kritik noktalarını anlattılar.Sonuç mu motorun markasını bile hatırlamıyorum.Çöp tenekesinin yanına koysan kimse almaya teşebbüs etmez zira:cherry:Bir iki yalpalamayla ehliyeti aldık çok şükür...Ama tavsiyem kesinlikle sınav gününden önce sürücü kursuna psikolojik baskı yapın:)Zaten kurallar gereği direksiyon dersi vermek zorundalar.Efendim şu dersi,bu dersi gördüm diye kağıt imzalatmasını biliyorlar.Adamların prensibi her şeyi bizden beklemeyeceksin aga:)Hadi iyi günler...
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
ben direksiyon sınavına kendi motosikletimle gidip kendi motosikletimle katlmıştım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst