Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evet yol motorun ama yinede bi bakması lazım yola... demekki sadece bizim ülkede değil bu kazalar ışığa uymayanlar.. ilk önce kendi tedbirinide alıcaksın her ihtimali göz önünde bulundurucaksın.. yoksa sonuç bu... gerçekten kötü bişey.. haklı olduğun halde yerde uzanıp yatıyorsun...o adamda koşa koşa gidiyor yerde yatana hiç bakmıyor nasıl iş anlamadım...adam can çekişiyor..
arabayı kullanan hayvan kırmızıda geçerken çaprmış.fakat motorcununda biraz
temkinli grimesi lazımmış yola.böyle kırmızıda geçenler oldukça benzeri kazları
daha çok izleriz.
vay canına ya olmaz böyle bı şey usta adam resmen ölüme atlamış ya aman allahım kımsenın başına vermesın kaza bela hele böylesini aman arkadaşlar biz ne kadar iyi binici olursak olalım herzaman etraftakı araçlara dikkat edelim :cat:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor felan bahane arkadaşlar takdir-i ilahi.....şuda bir gerçektirki motorda kaporta bizleriz arabada az buçuk kurtulma şansı oluyor ama motor kullanmak gerçekten çok ciddi sorumluluk istiyor allah kimseye o anı yaşatmasın inş..