Buda scooter kazası

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
yer japonya galıba .japonlar kurallar uyar ama hertaraftan cıkıyo demekkı.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
yol benim demek yok.
karşıdaki insan dalgın olur, yanındaki biriyle konusuyor olur, en basiti alkollu olur..
Size yeşil yansa dahi kontrolsüz geçmeyin :(
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
yol benim demek yok.
karşıdaki insan dalgın olur, yanındaki biriyle konusuyor olur, en basiti alkollu olur..
Size yeşil yansa dahi kontrolsüz geçmeyin :(
Çok doğru arkadaşım katılıyorum.Ülkemizdeki kazaların belki %90'nı kavşaklar ve hatalı sollama yüzünden olmaktadır.Bu hatalar aşırı hızla birleşince kaza çoğu zaman kaçınılmaz oluyor.Lütfen daha yavaş kullanalım şu aletleri.Biz motosikleti kullanalım o bizi kullanmasın :pale:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Yol motorun arkadaşlar araba kırmızıda geçiyor yanilmıyorsam

yanılmıyosun abicim kırmızıda geçti adam

yol benim demek yok.
karşıdaki insan dalgın olur, yanındaki biriyle konusuyor olur, en basiti alkollu olur..
Size yeşil yansa dahi kontrolsüz geçmeyin :(

ne yazıkki haklısın dostum motoru küçük görüp bilerek geçen angutlarda var.o yüzden arkadaşlar bu tür geçişlerde mümkün olduğunca dikkatli olalım:cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199

bu kazayı allah kimsenin başına vermesin!!!! dikkatli baktıysanız kuşlar bile uçuşmaya başladı çıkan ses dalgasından:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst