buda kahraman maraş mt bürosunun masalı ve sandalyeli hali

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076








eh nihayet büromuzu donattık yaza hazırız kim tutabilir bu yaz bizi hadi bakalım
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun,kahve gibi olmuş,tavla yok mu:bounce:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Gerçekten çok güzel olmuş.Orasının dışardan görünümü nasıl acaba? Benim odamdaki gibi sağa sola remus,k&n vs sticker yapıştıralım.:) Ya da www.motosiklet.net:) Hayırlı uğurlu olsun. . .
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
hayırlı olsun mis gibi olmuş...muhabbetin dibine vurursunuz artık:cat:
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
çççok güzel hareketler bunlarr....

hayırlı olsun arkadaşlar...
sadece o baklavadan yemeğe gelinir...:queen:
çççok güzel hareketler bunlarr....
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
haha lokal gibi olmuş, harika bir fikir. Çok güzel bir ortam yaratmışsınız. Muhabbetiniz bol olsun
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar orası lokal değil carşamba toplantılarımızı başka mekan larda değil kendi mekanımızda yabma isteği ile oluştu bu mekan
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
:rendeer:anlaşabildiğimize sevindim. tekrardan muhabbetinizin bol olmasını dilerim...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel olmuş emeğinize sağlık.böylesi istanbul da bile yok.ayrıca baklavada süper gözüküyo:queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Fikir 10 numara valla super tam kacıp kafa dinliycek yer olmuş ama hava güzelken oturmaz orda anca onunda buluşulur:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hayırlı olsun güzel mekan olmuş,demek artık maraşa geldiğimde çay içecek sohbet edecek yerimiz var.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
aslında iki de ranza olsa bırde her sehırde böyle mt büroları olsa ne guzel olur yoldan gelenler uğrar mısafır olur gerci hepinizin gelen mısafırı ağırlayacağınızdan şüphem yok maraş insanı sıcaktır askerliğimi antepte yaptım fakat kısada olsa maraşta bulundum mekanınız hayırlı uğurlu olsun bol keyıfli muhabbetler dılerım:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst