Hayırlı uğurlu olsun,kahve gibi olmuş,tavla yok mu:bounce:
hımmmm ne tavlası biz o masaları sohbet edelim diye koyduk
Gerçekten çok güzel olmuş.Orasının dışardan görünümü nasıl acaba? Benim odamdaki gibi sağa sola remus,k&n vs sticker yapıştıralım.Ya da www.motosiklet.net:) Hayırlı uğurlu olsun. . .
tamam bende lokal demedim. Mesajımı dikkatli oku lütfen.