Buda Bnm Ybr Antalyadan

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
02062008107am5.jpg


02062008108wb7.jpg


02062008109fr0.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun siyah çok asil durmuş..çok temiz bi motor.güle güle kullan...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyide jant şeridinden başka değişiklik yokki..

ayna işine gelince antalyada kimse takmıyor tek gerekçe motorun tipini bozuyormuş bah bah bah..

bende takmıyorum tipden değil görüş mesafesi olmadığından..
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Sade hoş olması gerektiği gibi
antalya style olmuş
Her şey iyi hoş arka demirleri sökmen jant şeritleri km şeridi güzelde
Birader şu arkada janjalı türkgaraj mı ne onu sök kmayoncu gibi olmuş
git tabelacıdan yazdır yoksa motorun perfect
bide madem siyah kırmızı yapmışsın arka plakadaki tr yazısınıda kırmızı yap ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst