bende iphone'dan bit kadar yazilari anca ray-ban gozluklerimle okuyabiliyorum!
bende iphone'dan bit kadar yazilari anca ray-ban gozluklerimle okuyabiliyorum!
iyiki doğdun Levent, nice mutlu yıllara... algılama ayarı bozuk benim bu sıralar, yanında hapşursan alarmı öten araba gibiyim... tarafım, objektif teğilim, asabiyim, kuzeyin oğlunun şiirindeki "layyneettt" gibi biriyim... ama geçici bunlar, bu sıralar sadece))
Siyah motorlara karsi hic icim isinmadi trafikte gorunulurlugu cok zayif haliyle tehlikeli..motor ve ekipmanlarinda canli renkli olmasi tarafindayim..
Motorunun alti gunes gormesin..hayirli olsun
FZ1 de R1 de yırtıcı görünüyorKar sonrası eğlenceli sürüşler