Buda benim yeni ve eski motorum

Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
İlk aldığım motor FZ1 sadece iki hafta kullandım ve R1 ile değiştirdim. İmkanım olsa ikisinde elimde tutardım.:)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
sanki resim varmış gibi yazmışın ama FZ1 tercih ederdim ve R1 ile değişmezdim
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Resimleri iPad ile yüklememde zorlanıyorum. Albüme yükledim sadece
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
bende iphone'dan bit kadar yazilari anca ray-ban gozluklerimle okuyabiliyorum!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Nasıl reim yüklenir bir yardım edinde resimleri yükleyeyim. Johnizm arkadaşım dün 44 yaşıma girdim.Bu yaştan sonra iPhone iPad el hava atacak Halim yok. Türkiye deki forumlara üye olmamın sebebi yanınızda olamasam da kendimi yanınızda hissetmek.ama yimese öyle bir izlenim verdiysem özür dilerim. Resimleri hala yükleyemiyorum. Ama profilde var merak edenler bakabilir .

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

http://tinypic.com/view.php?pic=28slg1t&s=6

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

http://tinypic.com/view.php?pic=710dg4&s=6
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
hosgeldin foruma, motorun hayirli olsun, iyi gunlerde kullan
resimlerini eklemem umarim sorun olmaz
28slg1t.jpg

710dg4.jpg
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Hoşbulduk sağolasın sabahtan beri beceremedim teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
iyiki doğdun Levent, nice mutlu yıllara... algılama ayarı bozuk benim bu sıralar, yanında hapşursan alarmı öten araba gibiyim... tarafım, objektif teğilim, asabiyim, kuzeyin oğlunun şiirindeki "layyneettt" gibi biriyim... ama geçici bunlar, bu sıralar sadece))
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Eyvallah sağolasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

iyiki doğdun Levent, nice mutlu yıllara... algılama ayarı bozuk benim bu sıralar, yanında hapşursan alarmı öten araba gibiyim... tarafım, objektif teğilim, asabiyim, kuzeyin oğlunun şiirindeki "layyneettt" gibi biriyim... ama geçici bunlar, bu sıralar sadece))

şimdilik geçmiş olsun.:)
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
kafam hep artçıya gittiği için ben de fz1 derdim, bir de pek rastlamadığım için tabi. R1 bambaşka ama. Hayırlı olsun.
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Sağolasın Allah seninde gönlüne göre versin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

sagolasin tesekkürler
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Siyah motorlara karsi hic icim isinmadi trafikte gorunulurlugu cok zayif haliyle tehlikeli..motor ve ekipmanlarinda canli renkli olmasi tarafindayim..
Motorunun alti gunes gormesin..hayirli olsun
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Siyah motorlara karsi hic icim isinmadi trafikte gorunulurlugu cok zayif haliyle tehlikeli..motor ve ekipmanlarinda canli renkli olmasi tarafindayim..
Motorunun alti gunes gormesin..hayirli olsun

Sağolasın. Haklısın ama burada trafik biraz daha güvenilir. Aslında beyaz istiyordum ama bu kısmet oldu. Kombiyi beyaz aldım. Oradan yırtarım belki.:)
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Sevgilim kış uykusunda. Dışarıda yarım metre kar var. Bu kış zor geçer.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

406635_4397321763742_1621675386_n.jpg
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
35
FZ1 de R1 de yırtıcı görünüyor :) Kar sonrası eğlenceli sürüşler
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
FZ1 de R1 de yırtıcı görünüyor :) Kar sonrası eğlenceli sürüşler



Sağolasın teşekkür ederim. İnsanın imkanı olsa da ikisinide tutabilse.:)

Burada havaların düzelmesi Mart'a kadar zor. Bugün biraz güneş 3 derece kadar da sıcaklık vardı 30 km kadar kullanabildim ama yol ve hava şartları çok iyi değil di. Mart zor gelir artık. :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst