- Katılım
- 13 Şub 2011
- Mesajlar
- 5,987
kanka harbiden çok komik yaw tam face lik bi resim....
yav sen nasıl silah arkadaşısın..hani pandanın yanındaydın..şimdi ne der sana :queen:
kanka harbiden çok komik yaw tam face lik bi resim....
Anlıyorum üstadım.
Gerçekten görsel bi show izlettin bize.
Tekrar tekrar tebrik ederim.
Bizim çocuklugumuzda ninja kaplumbagalar vardı, ben mikelenjeloydum![]()
Mımçika (Nunchakumu) elimden fırlayıp mahalle arkadaşımın dişini kırmıştı.
O gün bugündür elime almıyorum daha
Yahu ben bugun çok içtim.
İyice saçmalamaya basladimr:
r:
kanka harbiden çok komik yaw tam face lik bi resim....
tamam mikenlojocumsenin rolüne kimse yan gözle bakamaz
Ben Leonardo olurdum yapardım ağaçtan bir sword binerdim tepesine beyin takımının askerlerininhemde takım liderdir leo
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------
yeteneksizszinize metehan bu resmi ile başvuru yapcam
metehan=eşşek
fatih=keçi
koray=kedi
ben=horoz
Bremen çalgıcılarını oynarız orda
Acun sorarsa;niye geldiniz buraya ey beceriksiz bremen çalgıcı takımı diye?
Bizde;elimizde boyle bir resim vardı heba olsun istemdik deriz
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------
Özel not,dipnot,paraf,parantez;
Sevgili Mete-Han ın bu iletiyi okuması ümidiyle yazıyorum..Mete seni çok seviyoruzki..ve bunu bildiğini bildiğimiz için, içimizdeki çocuğa söz geçiremeyip senin dolgun yanklarından hep çimdiklemek istiyoruz
sen bizim neşe kaynağımız,herşeyimzisin.Hakkında paylaşılan,yazılan,çizilen her ne varsa hep sevildiğindendir bu boyle biline ki bizim süpyanlara bi zarar vermeyesin dombilicik
Bana zaten veremezsin diye ümit ediyor seni kobraya havale ediyorum
![]()
anırmanın,kişnemenin sanat sayıldığı ülkemde neler yaptırlır nelerr :queen:Metehan abinin acun ile arası iyi zaten..torpil sağlam...sıkıntı şurada ,gördüğüm kadarı ile metehan ve fatihte toynak var onlar ne çalabilir ki :queen::rendeer::rendeer::cherry:l::flower::silent:
anırmanın,kişnemenin sanat sayıldığı ülkemde neler yaptırlır nelerr :queen:
bu bizim bildiğimiz mumçuka değilmi yaww:queen: çocukken bizde yapardık,iki odunu zincirle birbirine bağlayarak.eyy gidi günler eyyy....ayrıca başlangıç demişsin,başlangıcı böyleyse gerisini düşünemiyorum artık...
Bende başlamayı düşünüyorum..Birader vücut geliştirme antrenörü,düşünebiliyormusun evinde iri yarı bir kas yığını var sende tam zıddısın4 yıl taekwonda kıckboks ve boks calıstım . kıckboksta 2.dan yardımcı antrenörlük belgem var
taekwondo 1.dan . boksta cok derecem var . 2 yıl kadarda hapkido ve aerobic dersi gördüm aerobicde yardımcı antrenörlük belgem var . hapkio 1.dan . spor cok güzel birşey birazda vurdu kırdıyı seviyorsan tamamdır. gecen yaz bıraktım sporu . antrenörümün şer.... yüzünde . şimdide body düşünüyorum .
Bende başlamayı düşünüyorum..Birader vücut geliştirme antrenörü,düşünebiliyormusun evinde iri yarı bir kas yığını var sende tam zıddısınPsikoloji pert oluyor
Kamera yetişemiyor hızına.![]()
:salut: her türlü cevap ve başvuru için 24 saat açığımben buradan şu sonuca ulaşırım forumda bana cevap vercekseniz eğer 12312445345 kere düşünün:flower:
ben videoyu izleyemedim ama 20 li yaşlarımda günde 3-4 saat nunchaku antrenmanı yapardım.
hatta bruce lee nin çok eski dergilerde, bu aletin yapımı ile ilgili çok özel bilgiler okumuş ve uygulamıştım.
yapımı hakkındabildiğin teknikler vars da paylaşırsan, iyi bir bilgi alışverişi olur sanırım.
mesela ben başlayayım,
1- her ağaçtan yapılmaz. en çok beğendiğim gürgen ağacıdır ama torna vs işlemlerinden sonra bile çifti 600-700 gram gelir.
2- zinciri paslanmaz özel çelik ya da kromdan olması yeğdir.
3- zincir bakla sayısı tek olmalıdır. en az 7-9 olmalı, ama bunda en önemli etken avuç ve el büyüklüğüdür. 11 baklalı yaptığım da oldu ama kullanması daha zordu. uzun zincirde dışa savurum daha çok oluyor.
4- gürgenden yapılan aletin darbesi yiyen kişi 30-40 saniye sonra yıkılıyor. genelde darbeyi alanlara şaşardım ilk başlarda ama kendime yanlışlıkla çarptığım ve 30-40 saniye sonra kendimden geçtiğim ve en az 30 dk. kendime gelemediğim olmuştu.
ancak hafif ve darbesi ağır bir alet için yaş kavak ağacı ile yapılan ve dergiden de bire bir bruce lee abinin de fotoğraflarıyla görüp öğrendiğim aleti yapabildiğimde "işte bu " dedim. ancak, titanyum borudan ve kalın dolgulu plastikten yaptıklarımı da ayrıca anlatırım.
bir de ıslık çalan modelini de yapmıştım. çalışırken gerçekten zevk alıyor insan
bunu da buldum şimdi
http://www.google.com.tr/imgres?img...bv=1&rlz=1W1ADSA_trTR433&tbm=isch&um=1&itbs=1
Açıkcası adına çok sevindim sitede bu hobimde ruh ikizimi bulduğum içinGerçekten çok keyifli bir çalışma,çalışırken hiçbirşey umrunda olmuyor insanın...Hele birde kalabalık bakışlar karşısında görsel bir showun ortasında baş aktörsen değme keyfime
Zamanında bir çok gösterilerede katılmıştım,ama gençliğimde geride kaldı o toyluk yılları..
Yapım aşamasına gelince,bir çok yöntem ve modelde yapılabiliyor..Youtubeden araştırabilirsin profesyonel nunchakuların ölçüleri ağırlığı, yada materyal çeşitliliği...
Ben kendi imalatımda genelde alüminyum parlak boru içine yerleştirdiğim plastik boru (fıratboru bağlantı ipinin alüminyuma sürtünmesini engelliyor ve içeride mukavemet sağlıyor,ışıl ışıl parlayarak dönüyor) ya denizci ipleri yada dayanıklı sentetik ipler ile bağlantı yapıyorum...İplerin düğümlerini boru içinde saklaması güzel oluyor...
Bende gürgen ağacından çok nunchaku yaptım..çarptığı yer domdom yemiş gibi olurdu,acemilikte genelde kazalar olur...freestyle de yani görsel show amaçlı çalışmalar üzerine antrenman yaptığım için ve gürgen tarzı ağaçlar ve ağır malzemeler kolu yorduğu için pek tercih etmiyorum...Kavak ağacı ilk acemilik dönemlerinde işe yarar fakat içini tornada oyup agırlık katacak ve mukavemet verecek bir şeyle doldurmalısınız....Genelde kullandığım tür nalburlarda satılan fırça sapıdır,hem kalınlığı hemde ağırlığı ideal ölçülerde...güzelçe metalik griye boyamak ve zincirini ayarlamak gerekiyor...Zincir ince baklalı olmalı krom kaplamasız olanından.elin avuç içi genişliğine göre zincir bakla sayısı değişebiliyor.mesela benim elim için kullandığım zincirden 8 bakla yeterli oluyor...
Paylaştığınız linkte satılan modeller inan var ya kendi el-kol ölçülerine göre yaptıklarınla kıyaslanamaz bile....işe yaramıyor onların zincirler genelde dandik,ağacı çok ağır oluyor ve hantal kalıyorlar...
Rengi ise kesinlikle parlak metalik gri,beyaz yada fosforlu parlak renkler olmalı....Siyah,mat ve koyu renkler çevirirken görselliği bozuyor..elinde keser sapımı kazma-kürekmi var pek farkedilmiyor..ama parlak dikkat çekici bir renk olunca gökkuşagı yelpazesi gibi izlemenin tadına doyum olmuyor![]()