Buda benim nacizane hobim...

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlıyorum üstadım.
Gerçekten görsel bi show izlettin bize.
Tekrar tekrar tebrik ederim.
Bizim çocuklugumuzda ninja kaplumbagalar vardı, ben mikelenjeloydum :)
Mımçika (Nunchakumu) elimden fırlayıp mahalle arkadaşımın dişini kırmıştı.
O gün bugündür elime almıyorum daha :)

Yahu ben bugun çok içtim.
İyice saçmalamaya basladim :pr::pr:

tamam mikenlojocum :) senin rolüne kimse yan gözle bakamaz :)
Ben Leonardo olurdum yapardım ağaçtan bir sword binerdim tepesine beyin takımının askerlerinin :)hemde takım liderdir leo :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

kanka harbiden çok komik yaw tam face lik bi resim....

yeteneksizszinize metehan bu resmi ile başvuru yapcam :)
metehan=eşşek
fatih=keçi
koray=kedi
ben=horoz

Bremen çalgıcılarını oynarız orda :)
Acun sorarsa;niye geldiniz buraya ey beceriksiz bremen çalgıcı takımı diye?

Bizde;elimizde boyle bir resim vardı heba olsun istemdik deriz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

Özel not,dipnot,paraf,parantez;
Sevgili Mete-Han ın bu iletiyi okuması ümidiyle yazıyorum..:)Mete seni çok seviyoruzki..ve bunu bildiğini bildiğimiz için, içimizdeki çocuğa söz geçiremeyip senin dolgun yanklarından hep çimdiklemek istiyoruz :)sen bizim neşe kaynağımız,herşeyimzisin.Hakkında paylaşılan,yazılan,çizilen her ne varsa hep sevildiğindendir bu boyle biline ki bizim süpyanlara bi zarar vermeyesin dombilicik:)Bana zaten veremezsin diye ümit ediyor seni kobraya havale ediyorum :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tamam mikenlojocum :) senin rolüne kimse yan gözle bakamaz :)
Ben Leonardo olurdum yapardım ağaçtan bir sword binerdim tepesine beyin takımının askerlerinin :)hemde takım liderdir leo :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------



yeteneksizszinize metehan bu resmi ile başvuru yapcam :)
metehan=eşşek
fatih=keçi
koray=kedi
ben=horoz

Bremen çalgıcılarını oynarız orda :)
Acun sorarsa;niye geldiniz buraya ey beceriksiz bremen çalgıcı takımı diye?

Bizde;elimizde boyle bir resim vardı heba olsun istemdik deriz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

Özel not,dipnot,paraf,parantez;
Sevgili Mete-Han ın bu iletiyi okuması ümidiyle yazıyorum..:)Mete seni çok seviyoruzki..ve bunu bildiğini bildiğimiz için, içimizdeki çocuğa söz geçiremeyip senin dolgun yanklarından hep çimdiklemek istiyoruz :)sen bizim neşe kaynağımız,herşeyimzisin.Hakkında paylaşılan,yazılan,çizilen her ne varsa hep sevildiğindendir bu boyle biline ki bizim süpyanlara bi zarar vermeyesin dombilicik:)Bana zaten veremezsin diye ümit ediyor seni kobraya havale ediyorum :)

Metehan abinin acun ile arası iyi zaten..torpil sağlam...sıkıntı şurada ,gördüğüm kadarı ile metehan ve fatihte toynak var onlar ne çalabilir ki :queen::rendeer::rendeer::cherry::pl::flower::silent:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metehan abinin acun ile arası iyi zaten..torpil sağlam...sıkıntı şurada ,gördüğüm kadarı ile metehan ve fatihte toynak var onlar ne çalabilir ki :queen::rendeer::rendeer::cherry::pl::flower::silent:
anırmanın,kişnemenin sanat sayıldığı ülkemde neler yaptırlır nelerr :queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
cocukken fırca sapından yapar mahalede gezerdik :D hay ne gunlerdi o aklıma geldi :D
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu bizim bildiğimiz mumçuka değilmi yaww:queen: çocukken bizde yapardık,iki odunu zincirle birbirine bağlayarak.eyy gidi günler eyyy....ayrıca başlangıç demişsin,başlangıcı böyleyse gerisini düşünemiyorum artık...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu bizim bildiğimiz mumçuka değilmi yaww:queen: çocukken bizde yapardık,iki odunu zincirle birbirine bağlayarak.eyy gidi günler eyyy....ayrıca başlangıç demişsin,başlangıcı böyleyse gerisini düşünemiyorum artık...

Başlangıç değil :) 10 yıl aradan sonra elime ilk aldığımda çekilen görüntülerden kasıttır başlangıç,1993-2001 yılları arasında faal olarak çalışmaktaydım zaten..Bu videoyu çektikten sonra 1 kaç ay daha farklı çalışmalar yapıldı üzerine :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
4 yıl taekwonda kıckboks ve boks calıstım . kıckboksta 2.dan yardımcı antrenörlük belgem var
taekwondo 1.dan . boksta cok derecem var . 2 yıl kadarda hapkido ve aerobic dersi gördüm aerobicde yardımcı antrenörlük belgem var . hapkio 1.dan . spor cok güzel birşey birazda vurdu kırdıyı seviyorsan tamamdır. gecen yaz bıraktım sporu . antrenörümün şer.... yüzünde . şimdide body düşünüyorum .
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 yıl taekwonda kıckboks ve boks calıstım . kıckboksta 2.dan yardımcı antrenörlük belgem var
taekwondo 1.dan . boksta cok derecem var . 2 yıl kadarda hapkido ve aerobic dersi gördüm aerobicde yardımcı antrenörlük belgem var . hapkio 1.dan . spor cok güzel birşey birazda vurdu kırdıyı seviyorsan tamamdır. gecen yaz bıraktım sporu . antrenörümün şer.... yüzünde . şimdide body düşünüyorum .
Bende başlamayı düşünüyorum..Birader vücut geliştirme antrenörü,düşünebiliyormusun evinde iri yarı bir kas yığını var sende tam zıddısın :)Psikoloji pert oluyor
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Bende başlamayı düşünüyorum..Birader vücut geliştirme antrenörü,düşünebiliyormusun evinde iri yarı bir kas yığını var sende tam zıddısın :)Psikoloji pert oluyor



kötü durum hocam :) ya body iyi ama kursuna göre hocam ya. bana yakın 3 kulüp var 2 tanesi aylık 40 tl. haftada 4 gün istedigin saatde gidip calısıyosun . bitanede bodystyla die bi kulup var aylk 80 tl . haftada 4 gün 2 gün antenör destekli calısma 2 gün tekrar . kulüp tıka basa alet erdavat dolu . şimdi bu kulübü görünce 40 tl likler hosuma gitmemeye basladı :) 2 aydır gidecem diyom daha nasıp olmadı maddiyat yerlerden kalkamadı bi türlü :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kamera yetişemiyor hızına. :)

Burada yavaşım,sonradan çektiğim bir kaç video daha var izlerken nunchaku görünmüyordu..Yani çok seri ve hızlı olmuştu :)aynı rüzgar gülü gibi,zincirlide değildi ipliydi.vııııııııvvvv vuuuuuuvvvv diye seste çıkartıyordu fenaaaaa yani :)
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
ben buradan şu sonuca ulaşırım forumda bana cevap vercekseniz eğer 12312445345 kere düşünün:flower:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben videoyu izleyemedim ama 20 li yaşlarımda günde 3-4 saat nunchaku antrenmanı yapardım.
hatta bruce lee nin çok eski dergilerde, bu aletin yapımı ile ilgili çok özel bilgiler okumuş ve uygulamıştım.

yapımı hakkındabildiğin teknikler vars da paylaşırsan, iyi bir bilgi alışverişi olur sanırım.

mesela ben başlayayım,

1- her ağaçtan yapılmaz. en çok beğendiğim gürgen ağacıdır ama torna vs işlemlerinden sonra bile çifti 600-700 gram gelir.
2- zinciri paslanmaz özel çelik ya da kromdan olması yeğdir.
3- zincir bakla sayısı tek olmalıdır. en az 7-9 olmalı, ama bunda en önemli etken avuç ve el büyüklüğüdür. 11 baklalı yaptığım da oldu ama kullanması daha zordu. uzun zincirde dışa savurum daha çok oluyor.
4- gürgenden yapılan aletin darbesi yiyen kişi 30-40 saniye sonra yıkılıyor. genelde darbeyi alanlara şaşardım ilk başlarda ama kendime yanlışlıkla çarptığım ve 30-40 saniye sonra kendimden geçtiğim ve en az 30 dk. kendime gelemediğim olmuştu.

ancak hafif ve darbesi ağır bir alet için yaş kavak ağacı ile yapılan ve dergiden de bire bir bruce lee abinin de fotoğraflarıyla görüp öğrendiğim aleti yapabildiğimde "işte bu " dedim. ancak, titanyum borudan ve kalın dolgulu plastikten yaptıklarımı da ayrıca anlatırım.

bir de ıslık çalan modelini de yapmıştım. çalışırken gerçekten zevk alıyor insan ;)

bunu da buldum şimdi :p

http://www.google.com.tr/imgres?img...bv=1&rlz=1W1ADSA_trTR433&tbm=isch&um=1&itbs=1
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben videoyu izleyemedim ama 20 li yaşlarımda günde 3-4 saat nunchaku antrenmanı yapardım.
hatta bruce lee nin çok eski dergilerde, bu aletin yapımı ile ilgili çok özel bilgiler okumuş ve uygulamıştım.

yapımı hakkındabildiğin teknikler vars da paylaşırsan, iyi bir bilgi alışverişi olur sanırım.

mesela ben başlayayım,

1- her ağaçtan yapılmaz. en çok beğendiğim gürgen ağacıdır ama torna vs işlemlerinden sonra bile çifti 600-700 gram gelir.
2- zinciri paslanmaz özel çelik ya da kromdan olması yeğdir.
3- zincir bakla sayısı tek olmalıdır. en az 7-9 olmalı, ama bunda en önemli etken avuç ve el büyüklüğüdür. 11 baklalı yaptığım da oldu ama kullanması daha zordu. uzun zincirde dışa savurum daha çok oluyor.
4- gürgenden yapılan aletin darbesi yiyen kişi 30-40 saniye sonra yıkılıyor. genelde darbeyi alanlara şaşardım ilk başlarda ama kendime yanlışlıkla çarptığım ve 30-40 saniye sonra kendimden geçtiğim ve en az 30 dk. kendime gelemediğim olmuştu.

ancak hafif ve darbesi ağır bir alet için yaş kavak ağacı ile yapılan ve dergiden de bire bir bruce lee abinin de fotoğraflarıyla görüp öğrendiğim aleti yapabildiğimde "işte bu " dedim. ancak, titanyum borudan ve kalın dolgulu plastikten yaptıklarımı da ayrıca anlatırım.

bir de ıslık çalan modelini de yapmıştım. çalışırken gerçekten zevk alıyor insan ;)

bunu da buldum şimdi :p

http://www.google.com.tr/imgres?img...bv=1&rlz=1W1ADSA_trTR433&tbm=isch&um=1&itbs=1

Açıkcası adına çok sevindim sitede bu hobimde ruh ikizimi bulduğum için :) Gerçekten çok keyifli bir çalışma,çalışırken hiçbirşey umrunda olmuyor insanın...Hele birde kalabalık bakışlar karşısında görsel bir showun ortasında baş aktörsen değme keyfime :)Zamanında bir çok gösterilerede katılmıştım,ama gençliğimde geride kaldı o toyluk yılları..

Yapım aşamasına gelince,bir çok yöntem ve modelde yapılabiliyor..Youtubeden araştırabilirsin profesyonel nunchakuların ölçüleri ağırlığı, yada materyal çeşitliliği...
Ben kendi imalatımda genelde alüminyum parlak boru içine yerleştirdiğim plastik boru (fıratboru bağlantı ipinin alüminyuma sürtünmesini engelliyor ve içeride mukavemet sağlıyor,ışıl ışıl parlayarak dönüyor) ya denizci ipleri yada dayanıklı sentetik ipler ile bağlantı yapıyorum...İplerin düğümlerini boru içinde saklaması güzel oluyor...
Bende gürgen ağacından çok nunchaku yaptım..çarptığı yer domdom yemiş gibi olurdu :),acemilikte genelde kazalar olur...freestyle de yani görsel show amaçlı çalışmalar üzerine antrenman yaptığım için ve gürgen tarzı ağaçlar ve ağır malzemeler kolu yorduğu için pek tercih etmiyorum...Kavak ağacı ilk acemilik dönemlerinde işe yarar fakat içini tornada oyup agırlık katacak ve mukavemet verecek bir şeyle doldurmalısınız....Genelde kullandığım tür nalburlarda satılan fırça sapıdır,hem kalınlığı hemde ağırlığı ideal ölçülerde...güzelçe metalik griye boyamak ve zincirini ayarlamak gerekiyor...Zincir ince baklalı olmalı krom kaplamasız olanından.elin avuç içi genişliğine göre zincir bakla sayısı değişebiliyor.mesela benim elim için kullandığım zincirden 8 bakla yeterli oluyor...
Paylaştığınız linkte satılan modeller inan var ya kendi el-kol ölçülerine göre yaptıklarınla kıyaslanamaz bile....işe yaramıyor onların zincirler genelde dandik,ağacı çok ağır oluyor ve hantal kalıyorlar...
Rengi ise kesinlikle parlak metalik gri,beyaz yada fosforlu parlak renkler olmalı....Siyah,mat ve koyu renkler çevirirken görselliği bozuyor..elinde keser sapımı kazma-kürekmi var pek farkedilmiyor..ama parlak dikkat çekici bir renk olunca gökkuşagı yelpazesi gibi izlemenin tadına doyum olmuyor :)
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Açıkcası adına çok sevindim sitede bu hobimde ruh ikizimi bulduğum için :) Gerçekten çok keyifli bir çalışma,çalışırken hiçbirşey umrunda olmuyor insanın...Hele birde kalabalık bakışlar karşısında görsel bir showun ortasında baş aktörsen değme keyfime :)Zamanında bir çok gösterilerede katılmıştım,ama gençliğimde geride kaldı o toyluk yılları..

Yapım aşamasına gelince,bir çok yöntem ve modelde yapılabiliyor..Youtubeden araştırabilirsin profesyonel nunchakuların ölçüleri ağırlığı, yada materyal çeşitliliği...
Ben kendi imalatımda genelde alüminyum parlak boru içine yerleştirdiğim plastik boru (fıratboru bağlantı ipinin alüminyuma sürtünmesini engelliyor ve içeride mukavemet sağlıyor,ışıl ışıl parlayarak dönüyor) ya denizci ipleri yada dayanıklı sentetik ipler ile bağlantı yapıyorum...İplerin düğümlerini boru içinde saklaması güzel oluyor...
Bende gürgen ağacından çok nunchaku yaptım..çarptığı yer domdom yemiş gibi olurdu :),acemilikte genelde kazalar olur...freestyle de yani görsel show amaçlı çalışmalar üzerine antrenman yaptığım için ve gürgen tarzı ağaçlar ve ağır malzemeler kolu yorduğu için pek tercih etmiyorum...Kavak ağacı ilk acemilik dönemlerinde işe yarar fakat içini tornada oyup agırlık katacak ve mukavemet verecek bir şeyle doldurmalısınız....Genelde kullandığım tür nalburlarda satılan fırça sapıdır,hem kalınlığı hemde ağırlığı ideal ölçülerde...güzelçe metalik griye boyamak ve zincirini ayarlamak gerekiyor...Zincir ince baklalı olmalı krom kaplamasız olanından.elin avuç içi genişliğine göre zincir bakla sayısı değişebiliyor.mesela benim elim için kullandığım zincirden 8 bakla yeterli oluyor...
Paylaştığınız linkte satılan modeller inan var ya kendi el-kol ölçülerine göre yaptıklarınla kıyaslanamaz bile....işe yaramıyor onların zincirler genelde dandik,ağacı çok ağır oluyor ve hantal kalıyorlar...
Rengi ise kesinlikle parlak metalik gri,beyaz yada fosforlu parlak renkler olmalı....Siyah,mat ve koyu renkler çevirirken görselliği bozuyor..elinde keser sapımı kazma-kürekmi var pek farkedilmiyor..ama parlak dikkat çekici bir renk olunca gökkuşagı yelpazesi gibi izlemenin tadına doyum olmuyor :)

kavak ağacından olanı bir de vaktin olursa şöyle yapmayı dene,

yaş kavak ağacından 10x10 cm lik 40-50 cm uzunluğunda iki parça kestir. ama ağacın gerçekten genç olması önemli.
sonra bu lata parçalarını yerden 10-15 cm derinlikte toğrağa göm ve üzerini kumla örtüp üstünde ateş yak.
mümkünse en az 24 saat ateş yansın ve kırak küller soğuyana dek toprağın altında kalsın.
2-3 gün sonra toprak altından çıkardığın o tahtaları tornacıya bilek-dirsek arası uzunluğuna göre ve avuç içi genişliğine göre çok hafif konik olarak yapılması için ver.

tornacıdan alınca ince uç tarafına asma kilitlerin takıldığı şu çengellerden alıp vida boyunca geçir.

malzeme bu

http://www.deniztoptan.com/images/prod/7984.jpg

vida boyu bittiği vakit zinciri geçirip kancanın açık ucunu pense vb bir aletle kapat...

inan ki çok farklı bir zevk alıyorsun kavaktan.

bir de yaptırabilirsen aynı malzemeyi beşgen kestirebilirsen müthiş ses çıkartıyor.
bana suriyeden hediye gelmişti ve çalındı maalesef :( ama o aleti hiç unutmadım.

ama daha basit olarak;

süpürge sapı ve 2 adet kaça ile 2-3 tl ye bitecek bir iş.
ben kavak ve gürgen kullanıyorum.
bir çiftte polis jopu benzeri malzemeden yapmayı istiyorum ama sanayiye bir uğramak lazım kaç yıldan beri :p

serilik olarak da, sağ elden arka taraf sol elime verip tekrardan aynı pozisyona giriş yani temel başlangıç hareketini, yani bir tam turu bir dakikada 65-67 arası yapabiliyorum. nunchaku ağırlığım 750 gr. antrenman.

kvgada sadece 3 kez kullandım, zaten ilk çekişte asıl darbeyle ikinci buruşa gerek bırakmadı.
çekiş ve yerleştirmelere çok çalıştım. bir fırsat bulursam videoya çekip yüklerim....

inşaallah yine ampülleri kırmam :p
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
sendemi sencer abi.. biz izmitte bi tanesi ile baş edemiyoruz..bakıyorum sitede karete kid çok :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst