- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 665
- Konu Yazar
- #1

Shot with W810i at 2007-08-13
[img=http://img45.imageshack.us/img45/7899/dsc00210go3.jpg]
Shot with W810i at 2007-08-13
Son düzenleme:

Bu motorların genelde arka kısmı daha hoşşhayırLı olsun
inşş büyütmen dileği ile
![]()
bu sınıftakiler hep 150lik çıktı ya bu sene... önceden de 90lıklar revaştaydı...kazasız belasız kullan inşallah. bende de 150 cc kanuni rokko var. açıldı kerata durduramıyorum bazen...
aman kasksız yola çıkma departe.
![]()