buda benim keeway matrix

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu motorların genelde arka kısmı daha hoşş :) hayırLı olsun :) inşş büyütmen dileği ile :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665

Shot with W810i at 2007-08-13

arkadaslar resim atmayı yenı ogrendım .deneme yapıyorum pespese resım koymak ıcın tek tek mı yapıyoruz.onuda ogrenecem ınsallah.


Shot with W810i at 2007-08-13
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Matrix in farının duruşu çok hoşuma gidiyor ya :) Hemen altındaki damayıda iyi uydurmuşlar
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
aynaları degişmeni tavsiye ederim emin ol cok sey farkedio orj aynaya gore:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
saolun arkadaslar motor 6 aydır bende zaten .fotograf koymayı yenı ogrendım resımlerı paylasayım dedım.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bu sınıftakiler hep 150lik çıktı ya bu sene... önceden de 90lıklar revaştaydı... :D kazasız belasız kullan inşallah. bende de 150 cc kanuni rokko var. açıldı kerata durduramıyorum bazen... :D aman kasksız yola çıkma departe. ;)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
bu sınıftakiler hep 150lik çıktı ya bu sene... önceden de 90lıklar revaştaydı... :D kazasız belasız kullan inşallah. bende de 150 cc kanuni rokko var. açıldı kerata durduramıyorum bazen... :D aman kasksız yola çıkma departe. ;)

eyvallah kardes saol.kasksız cıkma demıssın valla yalan yok otobana cıkmadıkca yazın takmıyorum.her marsa basınca takacam dıyorum ama elım bıturlu kaska gıtmıyo.allah sonumuzu hayır etsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst