- Katılım
- 12 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
gsxr750 stickerlarıda bi ara yapıştırıcam inşallah
280 :queen: güzel bişi tabii bis crossçular 280le giderken motorun üstünde tutunabilirmiyiz acababunun la boğras köprüsünden geçmek vardı
o rüzgarla hey hgidi hey artıkın yeni alacağım cometle 160 170 le geçerim :queen:
gsxr750 stickerlarıda bi ara yapıştırıcam inşallah
![]()
![]()
Bu mu laa hurda :bounce: sen hurda görmemişsin :cherry:
Muhaha aynı fikirdeyim cako:queen:
Alper abi yaw sen napcan sradı er-5 yetmemeye mi başladı yoksa:cherry: