Buda benim hurda

Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
3
gsxr750 stickerlarıda bi ara yapıştırıcam inşallah

7A17B1DA95A94DE8A1115DBAA684F46A.jpg

21EBD01FDB024B05BF3CA86A297346CC.jpg
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Aramıza hoşgeldin...

Tahmin ediyorum aramızda böyle hurdaya binmek isteyen bi dolu arkadaş vardır...:)
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
3
ewt 280km/h bana yetio zaten basacak yer yok.sakin sakin iyi oluyo fazla delirmeye gerek yok dimi :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
280 :queen: güzel bişi tabii bis crossçular 280le giderken motorun üstünde tutunabilirmiyiz acaba :D bunun la boğras köprüsünden geçmek vardı :D o rüzgarla hey hgidi hey artıkın yeni alacağım cometle 160 170 le geçerim :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tipini beyeniyomusun makinanın
keşke grenajlarla oynasaydın biraz..

280 :queen: güzel bişi tabii bis crossçular 280le giderken motorun üstünde tutunabilirmiyiz acaba :D bunun la boğras köprüsünden geçmek vardı :D o rüzgarla hey hgidi hey artıkın yeni alacağım cometle 160 170 le geçerim :queen:

he he he
o hızla boğaz köprüsü srat köprüsü olur :queen:
ama geçersin heralde nede olsa srad la geçiyosun.. ::queen::mrgreen:
(töbe töbe)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Kardeş çok iyi toplamışsın motoru ;

Helal walla çok emek vermişsin,

Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin...

:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Muhaha aynı fikirdeyim cako:queen:

Alper abi yaw sen napcan sradı er-5 yetmemeye mi başladı yoksa:cherry:


Ulen beni mi gözlüyon?.....:silent::p
altta gördün tabi.....:p:p

Yok ... Race alırsam tek tercihim gsxrr..... Başkasına bakmam.... Ama 2. tercih cbr600 olur...:cat::cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
17
sen hurda görmemişsin benim mondiallın son sahibi benim yaww.inşallah parayı bulursam bende alıcam.
:pr:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
abi sen bosver hurda lafını falan...belli oluyor motorunu seviyorsun v esevdiğin için ugrasıyorsun...elin iyisinden senin hurdan daha iyidir...hemi öle hurdaya kim binmek istemez.........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah kaza bela vermesın abıcım....
askerden geleyım bende öle bı hurda alıcam....
benım gs500 hurdasından gene ıyı yanı...acıcık 88 modelde kendılerıı :pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hurdaya bak be allah kaza bela vermesin güzel toplamışsın motoru. güle güle bin,kaskını unutma.
bende benim hurdayı toplamıştım bir zaman lar..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
aslında mantıklı bi iş.aynısını bende yapcam.kışa eski bi race kasa makina bulup kendim uğraşıp toplaycam.toplama masrafı bana neredeyse 0 maliyete gelcek.

kışa koyarım bende hurdanın fotolarını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst