Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hazır kafeslere bakabilirsin ucuz yollu yok ben yapacağım dersen yardımcı olurum.Nasıl bir kafes yapmayı düşünüyorsun ve nasıl bir telden.Nalburlardan bakabilirsin yada carfurun çaprazında bizim muhallebicisinin yanında yeşilkuşak var onda tel çeşitleri mevcut.


Yada biraz görüntüsü güzel olsun uğraşayım dersen kavela alıp yaparsın değişik olur .

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-hobi-oyuncak-maket-8-mm-kavela-112943458/detay
en az seninki kadar olsun istiyorum önceki sayfalarında vardı onun gibi en aşağa 100 tl gibi bir rakam veriyorlar o yüzden kendim yapıcam ahşap olursada bizimki koparır onu eşi yok tek erkek biraz hırcın:)carfurun oraya bakıcam teşekkür ederim

istediğim şekil bu tarz büyük kafesler
http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.ikincielim.com/iel_Resim/Buyukler/298286.jpg&imgrefurl=http://www.ikincielim.com/iel/Resim?Resimno%3D298286&h=1728&w=2592&sz=983&tbnid=ZCxnbeQl_mEYBM:&tbnh=90&tbnw=135&prev=/search%3Fq%3Dmuhabbet%2Bku%25C5%259Fu%2Bkafesler%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=muhabbet+ku%C5%9Fu+kafesler&usg=__PJLGzoc0WHDUKlspD1fit-cDKIc=&docid=BCKkOZGciiy6qM&hl=tr&sa=X&ei=KT9bUYmCCs2OswaS2oCwBA&ved=0CEYQ9QEwAw&dur=394
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
mükemmel hayvanlar.. Allah nazardan saklasın :) yalnız 'Tavuğun bile Çin malı çıktı yav :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
en az seninki kadar olsun istiyorum önceki sayfalarında vardı onun gibi en aşağa 100 tl gibi bir rakam veriyorlar o yüzden kendim yapıcam ahşap olursada bizimki koparır onu eşi yok tek erkek biraz hırcın:)carfurun oraya bakıcam teşekkür ederim

istediğim şekil bu tarz büyük kafesler
http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.ikincielim.com/iel_Resim/Buyukler/298286.jpg&imgrefurl=http://www.ikincielim.com/iel/Resim?Resimno%3D298286&h=1728&w=2592&sz=983&tbnid=ZCxnbeQl_mEYBM:&tbnh=90&tbnw=135&prev=/search%3Fq%3Dmuhabbet%2Bku%25C5%259Fu%2Bkafesler%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=muhabbet+ku%C5%9Fu+kafesler&usg=__PJLGzoc0WHDUKlspD1fit-cDKIc=&docid=BCKkOZGciiy6qM&hl=tr&sa=X&ei=KT9bUYmCCs2OswaS2oCwBA&ved=0CEYQ9QEwAw&dur=394

Linkte problem var açamadım.

---------- Post added at 00:22 ---------- Previous post was at 00:19 ----------

mükemmel hayvanlar.. Allah nazardan saklasın :) yalnız 'Tavuğun bile Çin malı çıktı yav :)

Çin değil Cin tavuğu onlar :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Linkte problem var açamadım.

---------- Post added at 00:22 ---------- Previous post was at 00:19 ----------



Çin değil Cin tavuğu onlar :)

http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan-petshop/cemil-80-lik-salma-kafes-73215329 bunun biraz daha büyüğü boy 60 en 50 yükseklik 50 yada 45 olacak
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Hangi makine bir önceki sayfada güzel birkaç resim eklemiştim kaz,horoz vs. sanırım onları soruyorsununuz onlar fujifilm hs20 ile çekildi.

---------- Post added at 11:11 ---------- Previous post was at 10:53 ----------

http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan-petshop/cemil-80-lik-salma-kafes-73215329 bunun biraz daha büyüğü boy 60 en 50 yükseklik 50 yada 45 olacak


Böyle birşey alabilirsin

Bu ilan Bursada

http://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-kus-muhabbet-uretim-kafesi-cifthane-salma-69849775/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-kus-tabanli-ciftehane-0059-119239729/detay
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Bıldırcınlarım



hpim0186z.jpg


hpim0175.jpg


hpim0174.jpg


---

hpim0171.jpg


hpim0172.jpg


hpim0173.jpg


hpim0183f.jpg



---


hpim0179v.jpg


hpim0178.jpg


hpim0177.jpg


hpim0185.jpg





hpim0182d.jpg


hpim0180s.jpg
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Çin Bıldırcınları



hpim0196i.jpg


hpim0194i.jpg


hpim0183tile.jpg


hpim0182c.jpg




Ve hasat zamanı :joker:





Mavi Pullu Bıldırcın Yumurtaları



7wjn.jpg





Kınalı ve Beyaz Keklik Yumurtaları


67xm.jpg





Sülün Yumurtaları


2gxi.jpg




Çin Bıldırcını Yumurtaları



r88q.jpg





Kalifornia-Gambıl Bıldırcın Yumurtaları


orde.jpg





Bob White Yumurtaları



v6r2.jpg




Çil Keklik Yumurtaları


fcx7.jpg



----------


whzx.jpg


roez.jpg


8sm4.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
hep bahçeli bi evde oturmak istemişimdir yıllar yılı..güvercin hastalığı vardı 18li yaşlarımda..çatıda gizli gizli bakardım...az fırça yemedim oyüzden..:) kiremit olayı...
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Şiiii ben geldim :)



2014 sezonundan







Yeşil Sülünlerim


wlsw.jpg


qj5q.jpg


hhdp.jpg


2e7t.jpg





Halkalı Sülünlerim




fy4z.jpg


ttns.jpg


l5y0t.jpg


j26k.jpg


23v1.jpg
[/quote]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------

Kınalı ve Beyaz kekliklerim



z4s5.jpg


3nmv.jpg


gz5a.jpg


mykh.jpg



50w7.jpg


h0mt.jpg


2onx.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

Bob White bıldırcınları






q7ny.jpg


9050.jpg


66e1.jpg


lze4.jpg


nu10.jpg


eqx9.jpg



rkvu.jpg


m7tv.jpg


mkzt.jpg


9kgz.jpg
 
Katılım
10 Kas 2013
Mesajlar
254
Çok güzell paylaşımlar. Özellikle bebek bıldırcınlar çok sevimli Bu arada 2014'te sanki farklılıklarda var :) Eline sağlık, kolay gele" :bestmt: Tüm canlıları sever" :thumleft:
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
284
:cat:Çok güzel:thumleft:Bende süs tavuğu koleksiyonu yapıyordum,bıraktım..(fizan,habeş.japonez,dev brahma,aracunas,hollanda cücesi,türünü bilmediğim sülün):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst