- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 555
- Konu Yazar
- #481
Teşekkürler sağolun
şiiii çaktırma ::dpac::
Müdür bunların yumurtaları para ediyor mu ?![]()
şiiii çaktırma ::dpac::
Müdür bunların yumurtaları para ediyor mu ?![]()
Hemen birer çift alıp kuruyorum tesisişiiii çaktırma ::dpac::
Konunun bir bölümünü okudum bendede 3 tane tavuk var 4 tane horozu şikayet üzerine kestik hangi türü önerirsin sülün bıldırcın hangisinden daha fazla verim alırım(Yumurta bakımından) ve hangisinin sesi çevredekileri rahatsız etmez yarın kümesinin fotoğrafını paylaşırım.
Paketleme şekline bakılırsa yumurtalar biryerden gelmiş gibi
Önerebileceğiniz salma beslenebilecek,yumurta bakımındanda tatmin edebilecek bildiğiniz bir tavuk cinsi varmı?
ALLAH nazardan saklasın, güzel uğraş edinmişsin, hem ticari, hem hobi, bende terasımda 1 sene bıldırcın besledim, 1 yıl bıldırcın yumurtası yedim, tavuk yumurtası almadım ve çok daha lezzetliydi, arada başka şehire gitmem sebeiyle bıraktım uğraşımı, şimdi tarla aldım ceviz v.s yaptım en güzel hobilerden tarım ve hayvancılık işleri bence, hem ülkemize katkı, hem geleceğe, kısmetse bir çiftlik kurup, orada yaşamak istiyorum, biraz bütçe lazım, bakalım yapabilirsem, şuan hayalim, kuluçka makineside iyi olmuş, sende yazmışsın zaten, bazı bıldırcın gibi, kanatlılar kuluçkaya yatmıyor, kolay gelsin
Paketleme şekline bakılırsa yumurtalar biryerden gelmiş gibi
Önerebileceğiniz salma beslenebilecek,yumurta bakımındanda tatmin edebilecek bildiğiniz bir tavuk cinsi varmı?