çok fotograf çeken biri degilim hali hazırda vardı.Onları sizlerle paylasmak istedim.Sayfa çok keyifli ben de mumkun oldugunca paylasımlarla katkıda bulunacagım.
vgs almakla ıyı bır tercıh yapmıssın.makıne uretıcılerı arasında arge'ye en cok onem veren fırmadır.Ben de vgs kullanıyorum.Ana kucaklarını kendım yaptım.Su an yetmedıgınden bır kac kat ılave edecegım.
vgs almakla ıyı bır tercıh yapmıssın.makıne uretıcılerı arasında arge'ye en cok onem veren fırmadır.Ben de vgs kullanıyorum.Ana kucaklarını kendım yaptım.Su an yetmedıgınden bır kac kat ılave edecegım.