Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
91
sayıyı az gördüm şu an ki mevcut sayıyı napıyon kızartma yapıp götürüyonmu yoksa.. :)
bu arada bir tanede saglam köpege ihtiyacın var. tavuz kuşu da eksik..

---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:33 ----------

çalışmalara devammm..
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
:) sayıyı azalttım evet keklikleri bıldırcınları sattım.Etlik tavuklar vardı 15 kadar kestik :)
Tavuz kuşu bir sonraki levelde :cherry:
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
91
istanbulda bi yerde olsaydın sık sık görüşürdük iyi olurdu fikir alış verişi falan .. bir sürü ticarethane hobi ile başlayıp büyümüştür unutma..
yılmak yok hep bi adım öne gitmen lazım millet ne derse desin.. sana deli diyen bile vardır:)) banada diyorlar da:)
yerin müsait ailende yanında başka iş yapmasan bile olur .. güzel bi kanatlı üretimhane kurmalısın bu arada kuluçka makinen yüzde kaç çıkım yapıyo orjinaller bile 100/100 degil..
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
%100 lük bir olaya makineye denk gelmedim milyarlık makinerlerde bile :)

Benim makine %80-85 çıkım oranı var nemi iyi ayarlayınca sorun olmuyor yani.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Son çıkımlar epey kalabalık geldiler su sefer :p


25.07.2011 Çıkımlar


hpim4038.jpg


hpim4018.jpg


hpim4019.jpg


hpim4020.jpg


hpim4021.jpg


hpim4023n.jpg


hpim4025.jpg


hpim4034.jpg


hpim4036.jpg
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
91
maşallah hakkaten taktire şayansın alnından öpüyorum seni

devam ..................... takip ediyorum seni bu arada msj larada devam
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Enteresan bir olay var.Resimlerini paylaştığım tavuk altında çıkan ördekler vardı.Anne tavuk her gün dereye görütüyor onları yavru ördekler yüzüyor o kenarda bekliyor bitince yüzmeyeleri dönüyorlar geri :queen:
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Enteresan bir olay var.Resimlerini paylaştığım tavuk altında çıkan ördekler vardı.Anne tavuk her gün dereye görütüyor onları yavru ördekler yüzüyor o kenarda bekliyor bitince yüzmeyeleri dönüyorlar geri :queen:

yok artık ! cidden ilginç bir olaymış..benimde merak ettiğim kısım burasıydı sana sormamdaki maksat..
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
91
demekki onların kendi yavrusu olmadıgını biliyo.. onların ihtiyacını gideriyo.. helal valla.. anaçlık yapıyo yani... resim koysana
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Enteresan bir olay var.Resimlerini paylaştığım tavuk altında çıkan ördekler vardı.Anne tavuk her gün dereye görütüyor onları yavru ördekler yüzüyor o kenarda bekliyor bitince yüzmeyeleri dönüyorlar geri :queen:

Bu kuş milleti çok enteresan bir millet. Güzel uğraş hayaranlıkla takip ediyorum. Maşaallah elemanların hepside birbirinden güzeller. Sürüsüne bereket. :cat:
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Askere gitmeden önce akvaryumum vardı, Biraz yorucu bir uğraş ama insan zevk alıyor, balıklarımın yavrularıda oldu ama ne yazıkki askere gitmem dolayısıyla sattım şimdi yeniden beslemek istiyorum ama bizimkiler pek razı değil. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum zevki ve bir o kadar yorucu bir uğraş. Tebrik ederim.
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
dostum manzaralar süper bikeresinde 21 tane civci aldım tavuk dediler aga buyüdükce kavgaya tutuşuyolar agızları burunları kan içinde kalanakadar karşısındaki boyunu indirdinmi dövüş bitiyodu birgün kayın peder geldi anlarmış bu işlerden baba tavuklar naıl büyümüşlermi dedim gülüyordu ne tavugu bunların hepsi horoz dedi beynimden vurulmuşa döndüm vay anasını bende bunlar niye yumurtlamıyor diye düşünüyodum hepsini dagıttım düşündükce civci yi tavuk diye verenin kulagını cınlatıyorum:queen:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
dostum manzaralar süper bikeresinde 21 tane civci aldım tavuk dediler aga buyüdükce kavgaya tutuşuyolar agızları burunları kan içinde kalanakadar karşısındaki boyunu indirdinmi dövüş bitiyodu birgün kayın peder geldi anlarmış bu işlerden baba tavuklar naıl büyümüşlermi dedim gülüyordu ne tavugu bunların hepsi horoz dedi beynimden vurulmuşa döndüm vay anasını bende bunlar niye yumurtlamıyor diye düşünüyodum hepsini dagıttım düşündükce civci yi tavuk diye verenin kulagını cınlatıyorum:queen:

:cherry: Tavuk diye horoz satanlar çok.Büyük yumurta üreticileri kendi civcivlerini çıkardıklarında cinsiyet ayrımı yapıyorlar dişileri kendilerine alıyorlar erkekleri ise piyasaya çok cüzzi bir fiyattan veriyorlar uyanıklarda erkek civcivleri alıp tavuk bunlar diye veriyor millete geçmiş olsun :mrgreen:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Zaman hasat zamanı , ektiklerimizi biçme zamanı ;)


Bal sağımı uygulamalı anlatım emege
saygı +rap :queen: :queen:




Çalışkan arılarımız ;)

514821e7.jpg



Bal alımı yapılacak petekli çerçeveler

hpim4127.jpg


hpim4115.jpg


hpim4114.jpg


tam dolduramamışlar çerçeveleri sanırım işten kaytaran arılar var ;D normalde çerçeve tamemen doldurulunca , kapaklanınca alınır kovandan

hpim4129.jpg



Buda bal sağma makinesi merkez kaç kuvveti pirensibi ile çalışmakta ;)

hpim4132.jpg



Makineye yerleştirilecek çerçevelerin kapakları sır taragı ile alınır

hpim4134.jpg



Çerçeveler makineye yerleştirilir ve kol çevrilir

hpim4117a.jpg


hpim4122.jpg


hpim4118.jpg



Makinede biriken ballar

hpim4135m.jpg


hpim4136.jpg


hpim4137.jpg



Bizim çeşmelerden bal akar ;D

hpim4139.jpg


hpim4141.jpg



İmkan olsaydı birer parmak bal yedirirdik kusura bakmayın :D :D
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Bende bakmıştım bir ara ne hevesle dedim taze taze yumurta yeriz civcivler gezer bahçemizde diye hayal ederken aldığımız 8 civcivin 8 'ide horoz çıkmazmı hayaller suya düştü tabi hiç değilse taze tavuk yedik :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Bende bakmıştım bir ara ne hevesle dedim taze taze yumurta yeriz civcivler gezer bahçemizde diye hayal ederken aldığımız 8 civcivin 8 'ide horoz çıkmazmı hayaller suya düştü tabi hiç değilse taze tavuk yedik :)

dostum manzaralar süper bikeresinde 21 tane civci aldım tavuk dediler aga buyüdükce kavgaya tutuşuyolar agızları burunları kan içinde kalanakadar karşısındaki boyunu indirdinmi dövüş bitiyodu birgün kayın peder geldi anlarmış bu işlerden baba tavuklar naıl büyümüşlermi dedim gülüyordu ne tavugu bunların hepsi horoz dedi beynimden vurulmuşa döndüm vay anasını bende bunlar niye yumurtlamıyor diye düşünüyodum hepsini dagıttım düşündükce civci yi tavuk diye verenin kulagını cınlatıyorum:queen:

:cherry: Tavuk diye horoz satanlar çok.Büyük yumurta üreticileri kendi civcivlerini çıkardıklarında cinsiyet ayrımı yapıyorlar dişileri kendilerine alıyorlar erkekleri ise piyasaya çok cüzzi bir fiyattan veriyorlar uyanıklarda erkek civcivleri alıp tavuk bunlar diye veriyor millete geçmiş olsun :mrgreen:

:) Olur böyle vakalar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst