Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
birde biz avcılara kötü laf edenler bu keklikleri görsün bu dogrumu onu söylesin
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Yem kovalarım

hpim2172.jpg



Bıldırcın yumurtaları

hpim2304a.jpg


hpim2305b.jpg




Bir tas has hoşaf


hpim2057.jpg

hpim2059.jpg



Sülün yumurtası


hpim2287d.jpg

hpim2295s.jpg

hpim2310m.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

İşte üretim bu resimler eski resimler yaza çokdaha iyilerini eklerim :)




2d2hpg7.jpg

bdwdps.jpg



ördek yumurtaları
30rljrb.jpg


bıldırcın yumurtaları
nyxk7l.jpg


tavuk yumurtaları
2i0dp9t.jpg


değişik bir cins tavuk yumurtası
11b8az9.jpg


15c5z7.jpg

dra1xz.jpg


ısı ve nem ölçer
aombtj.jpg


33ljrz8.jpg


residgm0010.jpg


14xcqjo.jpg


2n994l4.jpg




hpim1456.jpg


hpim1457v.jpg
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum sen olayi aşmişsin.
Bunlari gerçekten hobi amaçlimi besliyorsun, yoksa orasi üretim çiftliği felanmi?
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
abi şu bıldırcınların ortasından sopayı geçirip ateşin üzerinde döndüreceksin off :cyclopsan yaptığını görebiliyorum :p

ne lezzetli hayvan onlar ya.

Ayrıca çok masraflı bir iş gibi görünüyor.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
biz avlayınca canı kafese kapatınca hobi :cat:

Bak şimdi olmadı kendini böylemi savunuyorsun sen .Savunma mekanızması bu .

Bu hayvanlar evcilleşmiş hayvanlar dağdan doğadan yakalayıp kafese koymuyoruz .Zaten bunları doğaya salsan ertesi günü göremezler ev ortamına alışmış hayvanlar.

Şimdi konuyu dağıtma kendine yeni konu aç orda tartış :cat:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:08 ----------

Dostum sen olayi aşmişsin.
Bunlari gerçekten hobi amaçlimi besliyorsun, yoksa orasi üretim çiftliği felanmi?

Çiftlik falan yok evimizim bahcesinde bakıyorum :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

abi şu bıldırcınların ortasından sopayı geçirip ateşin üzerinde döndüreceksin off :cyclopsan yaptığını görebiliyorum :p

ne lezzetli hayvan onlar ya.

Ayrıca çok masraflı bir iş gibi görünüyor.

Yok o dediklerini yapmadım hiç :)

Evet güzel gibi görünsede masraflı iş :wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence hobilikten çıkmış profosyonel üretim çiftliği koy adını.:wiinkk:
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
biz avlayınca canı kafese kapatınca hobi :cat:

Evet avcılık cani, acımasız bir hobidir. Bana göre, bu benim fikrim. Açmısınız açıktamısınız, son model tüfekleri alıp korunmasız canlıların yaşam haklarını elinden alıyorsunuz. Doğanın kucağındaki ördeğin, kazın, bıldırcının, kekliğin, tavşanın, ceylanın size ne zararı varda durup dururken hobi niyetine, can sıkıntısından öldürüyorsunuz. Bu arkadaşın takdir edilecek bir işleyişi var, baltalamayalım bunu lütfen. Özrünüz kabahatinizden büyük. Başkalarının fikirlerine, görüşlerine de değer verelim.
En azından bu arkadaşın imkanı var, apartman köşelerinde beslemiyor. Beslediği yer doğanın içinde, çiftlik tarzı bir yer.


Diğerlerinden kesmedim kesmemde zaten bu hayvanlara bakma amacım kesmek et yemek değil.



Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/kon...im-hobim-kumes-hayvanlarim.html#ixzz1B0t2HiLs

Arkadaşım cidden kutluyorum seni ve destekliyorum bravo. Bir keresinde bir veteriner arkadaşım civcivin gelişimini anlatan kısa bir belsegel seyrettirmişti. O günden beridir yumurta yemiyorum. Dana eti, hindi eti yerim ancak kuzu eti yemem asla örneğin. Daha 1 yaşını doldurmamış yavru hayvanların kesilmesine, yenmesine karşıyım. Çok fazla et ürünü tüketirim, severim de ama yavru hayvanlardan sağlanmış ete, besine hayır!

İmkanım olsada senin şu kuluçka makineni geliştirmende, büyütmende bir faydam dokunsa keşke. İşi ticarete dökmem deme ayrıca, hayvanat bahçesine döner valla. Düşün 2 ayda her çeşitten 10 adet yavru, pek baş edilecek gibi değil sana kolay gele :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Yorumlarınız için teşekkürler .Masraflı bir hobi oldugu için bundan sonra kendi masraflarını kendileri çıkaracak yaptım olacak
:cherry: .Yeni yapacağım makine yaklaşık 400 yumurta kapasiteli olacak
ve biraz seri üretim olacak :)

İkinci bir amacım ise bazılarını ayırıp yabanı hayata alıştırıp salmak .Bıldırcın ve keklikler özellikle .

Bir diğer konu bu yaz 150 adet hindi çıkarmayı düşünüyorum ticari amaçlı :p


Bir diğer konu ise buda beni düşündürüyor bu sene açık öğretimim biterse askerlik gelecek ve bu hayvanların hepsini elden çıkartıcam büyük bir ihtimalle .Dada sonra tekrar edinirmiyim bilmiyorum :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Evet avcılık cani, acımasız bir hobidir. Bana göre, bu benim fikrim. Açmısınız açıktamısınız, son model tüfekleri alıp korunmasız canlıların yaşam haklarını elinden alıyorsunuz. Doğanın kucağındaki ördeğin, kazın, bıldırcının, kekliğin, tavşanın, ceylanın size ne zararı varda durup dururken hobi niyetine, can sıkıntısından öldürüyorsunuz. Bu arkadaşın takdir edilecek bir işleyişi var, baltalamayalım bunu lütfen. Özrünüz kabahatinizden büyük. Başkalarının fikirlerine, görüşlerine de değer verelim.
En azından bu arkadaşın imkanı var, apartman köşelerinde beslemiyor. Beslediği yer doğanın içinde, çiftlik tarzı bir yer.




Arkadaşım cidden kutluyorum seni ve destekliyorum bravo. Bir keresinde bir veteriner arkadaşım civcivin gelişimini anlatan kısa bir belsegel seyrettirmişti. O günden beridir yumurta yemiyorum. Dana eti, hindi eti yerim ancak kuzu eti yemem asla örneğin. Daha 1 yaşını doldurmamış yavru hayvanların kesilmesine, yenmesine karşıyım. Çok fazla et ürünü tüketirim, severim de ama yavru hayvanlardan sağlanmış ete, besine hayır!

İmkanım olsada senin şu kuluçka makineni geliştirmende, büyütmende bir faydam dokunsa keşke. İşi ticarete dökmem deme ayrıca, hayvanat bahçesine döner valla. Düşün 2 ayda her çeşitten 10 adet yavru, pek baş edilecek gibi değil sana kolay gele :)

hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı :p
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı :p

Halis abi.
Her ne kadar henüz tanışmamış olsakta kişiligine son derece saygı duydugum nadir insanlardansın.
Bu söyleceklerimi eleştiri olarak algılama lütfen. Sadece düşüncene karşı fikrimi bildiriyorum.

Avcılık kanunen yasak degil, zaten belirli periyodlarda avın türüne göre av mevsimleri belirlenmiş.
Yani sen kanun dışı bir iş yapmıyorsun, bundan dolayı kimse seni yargılayamaz.
Zaten ortada bir ayıp varsada bu senin ayıbın değil.
Olaya hukuki yönden baktığımız zaman bu tabloyu görebiliriz.

Fakat birde işin vicdani boyutuna inelim.

Biraz düz mantık olacak ama ;
Benim zihniyetime göre eli silahlı bir avcının doğadaki ceylan'ı vurmasıda aynıdır, hız denemesine çıkmış sarhoş bir otomobil sürücüsünün bir motosikletçiyi ezip geçmeside aynıdır.

Sonuç itibariyle ikiside savunmasız ve ikiside hiç hak etmediği bir şekilde ölüme terk ediliyor.

Yeryüzündeki tüm canlılar yaşam hakkına sahiptir.
Fakat bunun farkında olan sadece insanoğludur,
İnsanları ottan, samandan, taştan topraktan ayıran en büyük özellik düşünebilme özelliğidir.
Ama ne yazıkki insanoglu bu gerçeği bildigi halde doyumsuz egolarına yenik düşmüştür.
Bugün bir orman yangınına sebebiyet vermek her ne kadar doga'ya aykırı ise, doğanın bir parçası olan canlıları sırf hobi ugruna avlamakta o kadar dogaya aykırıdır.

Bizler bu güzellikleri kendi ellerimizle yok ediyoruz. Etine ve sütüne hiç ihtiyacımız olmadığı halde sırf hobi ugruna canlarına kast ediyoruz. Hayat bize bi ömür verir, karşılığında bi ömür alır, bi ömür karşılığı bi ömür yani? Ne saçma :pr:

Haddimi aşıyorsamda özür dilerim Halis abi.
Ama gerçekten çok üzücü...
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Bahçe bahçe değil kuş cenneti maşallah,
her tür kuş var maşallah ama güvercn yok şaşırdım.

bide o yavrular resmen oyuncak gibi duruyor, çok tatlılar ya :)

Birden aklıma, küçükken kardeşimle hevesle pazardan aldığımız civcivler geldi,
dalin reklamlarından esinlenip, küveti doldurup, hayvanları şampuanlayıp,
küvette yüzdürüp, fön makinasıyla kurutyorduk ama zavallıcıklar bir kaç saat sonra telef oluyordu :(

Çocukluk işte kızmayın ::blusssh:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı :p


Önceki yorumumda açıklamayı yaptım okuduysanız siz hala aynı şeyleri söylüyorsunuz.

Hangi hayvan yabanı değil tüm hayvanlar yabanilikten evcilleştirilmedi mi ?

Atlar , koyunlar , tüm kuşlar vs. söylediğim gibi savunma mekanızlası paçayı kurtarmak için başta tarafları taşlıyorsunuz .

''Bak şimdi olmadı kendini böylemi savunuyorsun sen .Savunma mekanızması bu .

Bu hayvanlar evcilleşmiş hayvanlar dağdan doğadan yakalayıp kafese koymuyoruz .Zaten bunları doğaya salsan ertesi günü göremezler ev ortamına alışmış hayvanlar.

Şimdi konuyu dağıtma kendine yeni konu aç orda tartış.''


Ayrıca bende hafiften avcıyım :p avcılıkla ilgilenmemden dolayı hayvanlarla içiçe olmamdan dolayı edindim bu hayvanları banada avcılığa karşı gelenler denk geliyor tartışıyoruz ama senin gibi yapmıyorum .




---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

Bahçe bahçe değil kuş cenneti maşallah,
her tür kuş var maşallah ama güvercn yok şaşırdım.

bide o yavrular resmen oyuncak gibi duruyor, çok tatlılar ya :)

Birden aklıma, küçükken kardeşimle hevesle pazardan aldığımız civcivler geldi,
dalin reklamlarından esinlenip, küveti doldurup, hayvanları şampuanlayıp,
küvette yüzdürüp, fön makinasıyla kurutyorduk ama zavallıcıklar bir kaç saat sonra telef oluyordu :(

Çocukluk işte kızmayın ::blusssh:

Bir türlü güvercinlere hevesim olması nedensen :)

Eğer sevimlilikten bahsediyorsan yeni çıkmış ördek yavrularını hiçbir şeye değişmem:cat:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
güzelmiş,benimde zamanında tavşanlarım vardı o kadar çok çoğalıyorlardı ki baş edemedim,ama şimdi yoklar :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
helal olsun...biraz kredi alsan teşvik alsan geri ödemesiz desteğin olsa 2-3 yıl içersinde orta ölçekli bir firman olur...5 yıl sonra da markalaşmaya başlarsın vs...bu işler böyle olur...zaman içersinde bu yeteneğini mesleğe dönüştürürsen kendi yolunu çizersin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı :p

siz uçan hayvanları keyif için öldürüyorsunuz adam haklı valla agam...kafeste hayvanı ölü hayvana tercih ederim...eli kanlı avcılar rausss...:p
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı :p

Bunun açıklamasını yapmıştım ama halen aynı şeyi söylüyorsunuz. Hayvanları kafese sadece gece saatleri koyuyor. Onun haricinde zaten çiftlik gibi bir ortam var, etraf yeşillik, ihtiyaçlarını giderecek herşey var. Bu arkadaş onların yaşamasına sadece yardımcı oluyor. Ayrıca bu türler yabani hayvanlar değil, çiftlik ve köy hayvanlarıdır. Bıldırcın ve keklikler sadece ormanlık, çayırlık alanlarda yaşar. Yüzyıllardır da çiftlik, köy yerlerinde bu hayvanlar beslenilir. Kafese hapsetme falan yok yani. Bunun dışında doğal ortama salsa dahi sizin gibi avcılar gelip öldürecek yada atmaca sahipleri kendi kuşlarını eğitmek amacıyla avlattırır. Eğer apartmanda besleseydi dediğiniz doğru olabilirdi ama öyle değil. Ki egzotik türleri, doğal ortamlarından koparıp evlerinde besleyenler var. Mesela kertenkele türleri, bukelamun, iguana, yılan türleri, örümcek türleri özellikle tarantule, hele hele o yavru şempanzeler, Çarli, Hüsnü idiye maymunlar vardı televizyonlara çıkarılıyordu. Annelerini öldürüp yavruların ticaretini yapıyorlar. İşte kafese koyma dediğiniz şey bunlardır, dolayısıyla canilikte bu oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst