- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 555
- Konu Yazar
- #21
Bunların hepsine sadece senmi bakıyorsun?
Evet
Bunların hepsine sadece senmi bakıyorsun?
birde biz avcılara kötü laf edenler bu keklikleri görsün bu dogrumu onu söylesin
Pardon ben tam olarak anlayamadım.
Biraz açarmısınız?
biz avlayınca canı kafese kapatınca hobi :cat:
Dostum sen olayi aşmişsin.
Bunlari gerçekten hobi amaçlimi besliyorsun, yoksa orasi üretim çiftliği felanmi?
abi şu bıldırcınların ortasından sopayı geçirip ateşin üzerinde döndüreceksin off :cyclopsan yaptığını görebiliyorum
ne lezzetli hayvan onlar ya.
Ayrıca çok masraflı bir iş gibi görünüyor.
biz avlayınca canı kafese kapatınca hobi :cat:
Diğerlerinden kesmedim kesmemde zaten bu hayvanlara bakma amacım kesmek et yemek değil.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/kon...im-hobim-kumes-hayvanlarim.html#ixzz1B0t2HiLs
Evet avcılık cani, acımasız bir hobidir. Bana göre, bu benim fikrim. Açmısınız açıktamısınız, son model tüfekleri alıp korunmasız canlıların yaşam haklarını elinden alıyorsunuz. Doğanın kucağındaki ördeğin, kazın, bıldırcının, kekliğin, tavşanın, ceylanın size ne zararı varda durup dururken hobi niyetine, can sıkıntısından öldürüyorsunuz. Bu arkadaşın takdir edilecek bir işleyişi var, baltalamayalım bunu lütfen. Özrünüz kabahatinizden büyük. Başkalarının fikirlerine, görüşlerine de değer verelim.
En azından bu arkadaşın imkanı var, apartman köşelerinde beslemiyor. Beslediği yer doğanın içinde, çiftlik tarzı bir yer.
Arkadaşım cidden kutluyorum seni ve destekliyorum bravo. Bir keresinde bir veteriner arkadaşım civcivin gelişimini anlatan kısa bir belsegel seyrettirmişti. O günden beridir yumurta yemiyorum. Dana eti, hindi eti yerim ancak kuzu eti yemem asla örneğin. Daha 1 yaşını doldurmamış yavru hayvanların kesilmesine, yenmesine karşıyım. Çok fazla et ürünü tüketirim, severim de ama yavru hayvanlardan sağlanmış ete, besine hayır!
İmkanım olsada senin şu kuluçka makineni geliştirmende, büyütmende bir faydam dokunsa keşke. İşi ticarete dökmem deme ayrıca, hayvanat bahçesine döner valla. Düşün 2 ayda her çeşitten 10 adet yavru, pek baş edilecek gibi değil sana kolay gele![]()
hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı![]()
hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı![]()
Bahçe bahçe değil kuş cenneti maşallah,
her tür kuş var maşallah ama güvercn yok şaşırdım.
bide o yavrular resmen oyuncak gibi duruyor, çok tatlılar ya
Birden aklıma, küçükken kardeşimle hevesle pazardan aldığımız civcivler geldi,
dalin reklamlarından esinlenip, küveti doldurup, hayvanları şampuanlayıp,
küvette yüzdürüp, fön makinasıyla kurutyorduk ama zavallıcıklar bir kaç saat sonra telef oluyordu
Çocukluk işte kızmayın ::blusssh:
hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı![]()
hür yaşamak kanında olan hayvanları kafese koyunca o canilik degil dimi o hobi sizin anlaşınız bu işte daha söyleyecek pek birşey kalmadı![]()