buda benim çinçan kanuni:)

Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
1
aretlik bende öğrenciyim bende de kırmızısı var nasıl memnun musun gideri nasıl temiz duruyo?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

aynasız on numara duruyor trafikte biraz zor ama aynasız çapı kaçıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst