Uğur1 Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 24 Haz 2011 Mesajlar 5,247 23 Nis 2012 #42 yavuz123' Alıntı: benim 125 uag 195 bin km de sizce iyimi sadece servis parası götürüyo şu an 130 yapmakta Genişletmek için tıkla ... Kaç rektifiye yedi o motor :queen:
yavuz123' Alıntı: benim 125 uag 195 bin km de sizce iyimi sadece servis parası götürüyo şu an 130 yapmakta Genişletmek için tıkla ... Kaç rektifiye yedi o motor :queen:
F54 Katılım 25 Haz 2010 Mesajlar 14,951 23 Nis 2012 #43 jackal_64' Alıntı: Aynasiz motor... semersiz eşeğe benzer..!! Tutunamazsin..! Genişletmek için tıkla ... tutunamasan iyi o eşşeğin sırt kemiği yokmu ahh ahhh:cherry:
jackal_64' Alıntı: Aynasiz motor... semersiz eşeğe benzer..!! Tutunamazsin..! Genişletmek için tıkla ... tutunamasan iyi o eşşeğin sırt kemiği yokmu ahh ahhh:cherry:
O onur__17 Katılım 19 Ara 2012 Mesajlar 1 20 Ara 2012 #44 aretlik bende öğrenciyim bende de kırmızısı var nasıl memnun musun gideri nasıl temiz duruyo? ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ---------- aynasız on numara duruyor trafikte biraz zor ama aynasız çapı kaçıyo
aretlik bende öğrenciyim bende de kırmızısı var nasıl memnun musun gideri nasıl temiz duruyo? ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ---------- aynasız on numara duruyor trafikte biraz zor ama aynasız çapı kaçıyo