buda benim çinçan kanuni:)

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bir kaza vidyosu vardı; Aynasız motosiklet sürücüsü arkasından hızla gelen opel vectranın önüne kırıyordu motoru tabi sonuç araba motosiklete çarptı...
Dikkat et. Kazasız belasız bol km'ler.
 
Katılım
23 Tem 2009
Mesajlar
18
aynayı takdır kardeş yoksa kaza yapma ihtimalin çok yüksek olur ayrıca hızı falan bırak millet geçmiş olsun diyeceğine geç geldin desin daha ii
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
güzel ve sade,işte ben bunu severim:)

arkadaşların dediği gibi aynaları takman şart:)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
temiz güzel motor ama aynaları yok kaskın iyi koruma olarak dizlik ve mont ta almanı öneririm ki varmı yokmu bilmiyorum resimlerden gördüğüm akdarıyla :wiinkk:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
öyle kıyafetim yok krdeş kaskı değiştirdim suan beyazı var:) sendemi ayna diyosun abi::)
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Aynasız aynı bisiklet gibi duruyor inanki..gerçi bisikletlerde bile ayna olayı yaygınlaştı..Ama sen dersenki ben o kadar düşmedim diye, takıcaksın bi geri görüş kamerası, kimsede sana diretmicek ayna ayna diye..Allah kaza bela vermesin..güle güle kullan bu sırada..
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
mehmet sana katılıyorum aynasız bisikletten farkı yok ama bir yönden de arkadaşa hak veriyorum bu aynalar pek işe yaramıyor görüş açısı yok denecek kadar az.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
11
benim 125 uag 195 bin km de sizce iyimi sadece servis parası götürüyo şu an 130 yapmakta
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
bakımlarını aksatmayın sorun olmaz, bide ayna takarsanız sizin için daha sağlıklı olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst