Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Temiz miş hoşuma gitti güle güle kullan .. ama bişi dicem ben motorda aynasız qezilmesine karsıyım bana göre aynasız motor cok daha cok tehlikeli benim düşüncem 1 CİFT aYna aLmandır..
bende kardeş aynaya gıcığım çok tip duruyo motorda.aldığım ilk gün söktüm herkesin ısrarıyla.aynayla kullanmak tabi güvenli ama sende bunu antalyaya anlat.
Mahalle baskısı ayna söktürüyor :mrgreen: Kardeş sen tak onları geri, burada herkes sana bunu tavsiye edecektir zaten. Bak benim avatarımdan farkın olmaz yoksa.