buda benim çinçan kanuni:)

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
benim çinçan kanuni breton 125:)

18459071.jpg


en004.jpg


en011.jpg
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
Temiz miş hoşuma gitti güle güle kullan .. ama bişi dicem ben motorda aynasız qezilmesine karsıyım bana göre aynasız motor cok daha cok tehlikeli benim düşüncem 1 CİFT aYna aLmandır..
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bende kardeş aynaya gıcığım çok tip duruyo motorda.aldığım ilk gün söktüm herkesin ısrarıyla.aynayla kullanmak tabi güvenli ama sende bunu antalyaya anlat.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
harbiden aynaları yok...ha şimdi farkettim..aynasız çok zor....harbiden 2 ay gezdim illalah etmiştim...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
kardeş plaka varda o takılmamış hali.aldıktan 1 ay sonra takıldı:)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Mahalle baskısı ayna söktürüyor :mrgreen: Kardeş sen tak onları geri, burada herkes sana bunu tavsiye edecektir zaten. Bak benim avatarımdan farkın olmaz yoksa.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
takma kardeşim hızın düşer yarışlarda sonuncu olursun:queen:

aynaları titriyor diye mi takmıyorsun hızım düşer diye mi

ben en azından kısa kollu bir adet sol ayna takmandan yanayım.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
titreme pek yok allaha şükür devamlı olarak motor civatalarını sıktırıyorum:) eğer hızı etkilerse takmam :D:D
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
kardeş bu seriler içinde baya bi geçtiğim oldu birtanesini geçemedim oda 150 cc idi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst