Buda benim can yoldaşım....

Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
autonomous

ayıpsın karrdeş şimdiden üç ankaralı birbirimizi bulduk :) görüşelim bi ara gerçekten

ata_06

Kardeş bende gn dr tevfik sağlam caddesindeyim.ama sizin oraya çok gelip giderim arkadaşlar falan var, gönül yarası var :). senle görüşmemiz daha kolay.

motoru 9000 küsür km de aldım. senin makinanın resmini görmedim birazdan kırşehire geçicem olmazsa orada bakarım. aksesuara gelince bende bu işşi anlamadım. motoru alıyosun bi motor parasıda ıvıra zıvıra veriyosun. en ucuz yollu aksesuarlar yiba çarşısından çıkıyo. bi sırt koruması dizlik dirseklik bileklik iki kask bi yağmurluk maske ve eldivenin maliyeti en az bulduğum toplamda 190 ytl oldu. bide sürekli uzun yola koştuğumuzdan soğuk cidden zor oluyo. alacağın zaman olmazsa ikimizinde müsait olduğunda bi yibaya gider bakarız.


bu arada msn imi kaydetmek isteyen olursa [email protected]
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Tekrardan güle güle kullan abiciğim ben de geçen gün araba pazarında biraz denedim bu aleti.Boyu banada ufak gibi geldi.176 boyum var ama yine de çok güzel motor.Gidişi çok hoşuma gitti.Ehliyet işlemleri tamamlandıktan sonra inşallah ilk temiz ve uygun fiyata bulduğum motoru alacağım.
Kazasız belasız sürüşler:cat:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
autonomous

ayıpsın karrdeş şimdiden üç ankaralı birbirimizi bulduk :) görüşelim bi ara gerçekten

ata_06

Kardeş bende gn dr tevfik sağlam caddesindeyim.ama sizin oraya çok gelip giderim arkadaşlar falan var, gönül yarası var :). senle görüşmemiz daha kolay.

motoru 9000 küsür km de aldım. senin makinanın resmini görmedim birazdan kırşehire geçicem olmazsa orada bakarım. aksesuara gelince bende bu işşi anlamadım. motoru alıyosun bi motor parasıda ıvıra zıvıra veriyosun. en ucuz yollu aksesuarlar yiba çarşısından çıkıyo. bi sırt koruması dizlik dirseklik bileklik iki kask bi yağmurluk maske ve eldivenin maliyeti en az bulduğum toplamda 190 ytl oldu. bide sürekli uzun yola koştuğumuzdan soğuk cidden zor oluyo. alacağın zaman olmazsa ikimizinde müsait olduğunda bi yibaya gider bakarız.


bu arada msn imi kaydetmek isteyen olursa [email protected]
bende kask dizlik ve eldiven var. Poların üstüne yağmurluğu giydiğim zamanda soğuk işlemiyor. Montu giydiğim zaman yanıyorum o yüzden giymiyorum. Yiba'da ulus motor'dan alıyorum ben genelde. Baya bir ahbap olduk. Ben cbr ci değilim ama Hondacıyız sonuçta. Titan var bendede. Kısa bir zamanda bir Çamlıdere yapacağım katılmak isterseniz haberleşelim. Asi çocuk ekledim seni msn ye
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
bende kask dizlik ve eldiven var. Poların üstüne yağmurluğu giydiğim zamanda soğuk işlemiyor. Montu giydiğim zaman yanıyorum o yüzden giymiyorum. Yiba'da ulus motor'dan alıyorum ben genelde. Baya bir ahbap olduk. Ben cbr ci değilim ama Hondacıyız sonuçta. Titan var bendede. Kısa bir zamanda bir Çamlıdere yapacağım katılmak isterseniz haberleşelim. Asi çocuk ekledim seni msn ye

Selam Arkadasım ne zaman gıdeceksın çamlıdereye ? bende seni ekledım msn ye bıde ulus motorun telefonu var mı sende ? bende kask harıcı bır sey yok dıgerlerını senın ahbaplardan alalım :)
Saygılar

benim msn: [email protected] eklemek isteyen olursa autonomous senın msn nedır yada sen benı ekle ıstersen ordan haberleşiriz
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Maşallah,kazasız belasız olsun.

Güle güle kullan :)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
mhyen

sağolasın kardeş. gidişi bencede yeterli ama dediğim gibi tek sorunu boyu ama o parayada o cc de ve o kalitede ancak o kadar olur. inşallah senide CıBıR cı yaparız.bu arada ehliyet sınavına girdnmi?

autonomous

kardeş önemli olan titan yada cbr değilki iki teker aşkı. valla ben uzun yol gidip geldiğimden soğuktan çok çekiyorum. dediğim gibi hafta içi kırşehirdeyim hafta soınuda ankarada çalışıyorum gelmem zor ama bi ara bi kaçamak yapsak ankaralılar olarak iyi olur valla.

ata_06

kardeş ulus motor çankırı caddesinde yiba çarşısında telefonu bende de yok yiba çarşısının caddeye bakan kısmında tabelasını görürsün bilmesen bile sor gösterirler. olmazsa bi hafta sonu beraber gideriz.

asm

teşekkür ederim sağolun.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Selam Arkadasım ne zaman gıdeceksın çamlıdereye ? bende seni ekledım msn ye bıde ulus motorun telefonu var mı sende ? bende kask harıcı bır sey yok dıgerlerını senın ahbaplardan alalım :)
Saygılar

benim msn: [email protected] eklemek isteyen olursa autonomous senın msn nedır yada sen benı ekle ıstersen ordan haberleşiriz
vardı bende ulus motorun telefonu ama bulamadım Az dağınık bir adamımda::utangac: bir gittiğimde yine alırım kartlarını kartlarını. Ama asinin dediği gibi kolay bulrsun. Ayrıca oraya bağlı kalma kendinde araştır. Ama ben orayı tercih ediyorum. Gidersen selamımı söyle diyeceğim ama görünce tanırlar beni. Ahbap olduk dediğime bakma daha ne ben adamların isimlerini biliyorum ne de onlar benim :cherry: çayımızı içip muhabbetimizi edip alış veriş yapıp çıkıyoruz işte. Belki bu pazar yapabilirim bir Çamlıdere Ata ve Asi sizlerede uyarsa beraber gidebilirz. Birde mangal hoş olur :wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
vardı bende ulus motorun telefonu ama bulamadım Az dağınık bir adamımda::utangac: bir gittiğimde yine alırım kartlarını kartlarını. Ama asinin dediği gibi kolay bulrsun. Ayrıca oraya bağlı kalma kendinde araştır. Ama ben orayı tercih ediyorum. Gidersen selamımı söyle diyeceğim ama görünce tanırlar beni. Ahbap olduk dediğime bakma daha ne ben adamların isimlerini biliyorum ne de onlar benim :cherry: çayımızı içip muhabbetimizi edip alış veriş yapıp çıkıyoruz işte. Belki bu pazar yapabilirim bir Çamlıdere Ata ve Asi sizlerede uyarsa beraber gidebilirz. Birde mangal hoş olur :wiinkk:

dün asiyle msnde gorustuk 2 saat felan cok sey paylastık motor hakkında pazar gunu benım mısafır olacak sanırım dayı oglunu misafir edecegim gelmesse yazarım
ok cumartesı aksam bı yıba yaparım olmassa
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
inşallah ata abi olmazsa beraber gideriz. cumartesi günü ankaradayım sınav var direksiyon olmazsa öğleden sonra yada akşam görüşelim
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
motorun hayırlı olsun.fotoyu çektiğin mekanı bi yerden çıkaracam ama nerden?
keçiören tarafımı.....
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
motorun hayırlı olsun.fotoyu çektiğin mekanı bi yerden çıkaracam ama nerden?
keçiören tarafımı.....

sağolasın kardeş. etlikte çektim yeni etlik caddesindeki akyurtu geçince sağda bizim arkadaşların dükkanı var oradaydık. benim telefonda kamera olmadığından sağolsun onun telefonuyla çekmiştim.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Selam Arkadasım ne zaman gıdeceksın çamlıdereye ? bende seni ekledım msn ye bıde ulus motorun telefonu var mı sende ? bende kask harıcı bır sey yok dıgerlerını senın ahbaplardan alalım :)
Saygılar

benim msn: [email protected] eklemek isteyen olursa autonomous senın msn nedır yada sen benı ekle ıstersen ordan haberleşiriz
Ulus motorun telefonu
3107515 Hüseyin abi var. Honda titancı Murat dersen tanıyabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst