Buda benim 50cc. Derbi senda crossum,sesi fena değildir

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
[YT]tgaTbE6ZV2c[/YT]

Kendisi 50cc.liktir ancak yaptığı işler boyundan büyüktür.
2 zamanlı,50cc.,6 vites,11 beygir ve benim gibi 90 kiloluk bir adamı daha yarı yolda bırakmadı arazide de normal yolda da.Hatta 50cc.lik bu aletle istanbul-çorlu gittim geldim.Gerçe yolda biraz baydım ve titreşimden biraz ellerim uyuştu ama iddiaya girdiğim arkadaştan çatır çatır Terkirdağ köfte'de yedim.:cat:Gidilmez demişti kendisi...:queen:
Bir daha gider miyim:silent: zanetmiyorum.
Neyse esas bu konuyu açma amacım 50cc.lik bu aletin biraz sesini dinlemeniz.İlerleyen günlerde motora kamerayı monte etip yol maceralarınıda burada paylaşıcam.Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst