Buda benim 50cc. Derbi senda crossum,sesi fena değildir

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
[YT]tgaTbE6ZV2c[/YT]

Kendisi 50cc.liktir ancak yaptığı işler boyundan büyüktür.
2 zamanlı,50cc.,6 vites,11 beygir ve benim gibi 90 kiloluk bir adamı daha yarı yolda bırakmadı arazide de normal yolda da.Hatta 50cc.lik bu aletle istanbul-çorlu gittim geldim.Gerçe yolda biraz baydım ve titreşimden biraz ellerim uyuştu ama iddiaya girdiğim arkadaştan çatır çatır Terkirdağ köfte'de yedim.:cat:Gidilmez demişti kendisi...:queen:
Bir daha gider miyim:silent: zanetmiyorum.
Neyse esas bu konuyu açma amacım 50cc.lik bu aletin biraz sesini dinlemeniz.İlerleyen günlerde motora kamerayı monte etip yol maceralarınıda burada paylaşıcam.Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst