Buda beni yamaha ybr 125.likaksesuarlı motorum.

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
okumuycan madem sende buraya yazma dostum. beğenmediysen sende hiç yorum yazmazsın. insan kendi motoruna istediğini yapar. kimseyi de ilgilendirmez. bu mesaja kadar herkes tebrik etmiş beğeni cevaplarını yazmış sen noktayı koydun açıkcası... forumdaki geleceğini şimdiden görebiliyorum ben...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
öncelikle MUSTANOGLU arkadaşım çok iğrençsin ustubunu takın ve azcık daha seviyeli ol bence.

Diğer konu çalışmanız gayet hoş olmuş, göze değişik görünüyor tebrikler YBR 125 e farklı bir bakış olmuş

Birde sorum olacak ekzost boğazlarını partabiliyormuyuz??
siz bu işi yapıyormusunuz eğer yaparsak nekadar dayanıklı olur??
Bu işin maliyeti bize nekadardır ??
yardımcı oolursanız sevinirim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst