- Katılım
- 8 Eyl 2005
- Mesajlar
- 788
Bende çok beğendim, bir kere V motor olması başlı başına ayrıcalık
E birde enjeksiyonlu.you tube da izmir li bir arkadaş kısa bir tur atmış sesi iyi geliyordu.
1000 tl daha ucuz olsa tadından yenmezdi
Lastikler cst tavsiyem değiştirmeniz yönünde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
Not : Bu motoru sanırım Polonya ' da bulunan Romet motora yaptırıyorlar.
Romet SCMB 250 bunun aynısı.Bir iki ufak tefek fark var aralarında (Dijital benzin göstergesi,vs..)
Ya da hepsi Çin de bir yere yaptırıp markayı ülkelerine göre uyarlıyorlar..
E birde enjeksiyonlu.you tube da izmir li bir arkadaş kısa bir tur atmış sesi iyi geliyordu.
1000 tl daha ucuz olsa tadından yenmezdi
Lastikler cst tavsiyem değiştirmeniz yönünde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
Not : Bu motoru sanırım Polonya ' da bulunan Romet motora yaptırıyorlar.
Romet SCMB 250 bunun aynısı.Bir iki ufak tefek fark var aralarında (Dijital benzin göstergesi,vs..)
Ya da hepsi Çin de bir yere yaptırıp markayı ülkelerine göre uyarlıyorlar..