bu zatı tanıyan varmı

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla bayan arkdası tanıyamadım ama halınden hayet memnun yanı oturmus makınaya ugrasıyor koluyla tırnagıyla :) :) :) :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
adana nın gülü desem melek desem iyi kalpli ama kızdıgı zaman adamı böcek gibi ezer desem her çeşit motosikleti profösyünel ce kulanır desem yeterli olur mu arkidişler:cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Affet ablası sen büyüksün bidaha öle densizlik yapmaz yaparsa zati ben bakarım çaresine:bounce:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burcuyu da törpü yaparken gördüm ya artık ölsem de gam yemem :p:queen::queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nebilim anam bi an şaşşırdıımm
hem foto ya baksana motorun üstünde ayak ayak üstüne atmış!! elinde törpüü!!!! bide basında şapkası yok:cyclopsan
cook şaşşırdıımmm Gerçek :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
şok şok şooook bu kız ne yapıyor :mrgreen:ahanda dünya basınına malzeme olduk




 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
foto büyüyünce bi garip oldum:silent: bu kız burcuya benzemiyo dicem ama adem abi koymus steye burcu da onaylamıs ama :silent: bilemiyorum şşaaşşırdımmm:cyclopsan
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Allah'ım yaaa :mrgreen:
ul.n ne adamlarsınız yaaa :cherry:
koptum :queen:

benim tırnaklarım bileğimde mi, törpü yapim :queen:

bilekliğimi gewşetme çalışmalarındaydım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam tamam ben de tanıdım :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bilekliğiyle oynuyo(Benim hediyem olan :p )
Ona baktıkça beni anımsıyo hatırlıyo mutlu oluyor :p
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim göz azbiraz bozuk biliyonuz mu:cherry: foto kücükken tırnaklarınla oynuyon sandım foto büyüyünce gördüm bilekliğinle oynadıgını:cherry: da bak hala şaşkınım inanamıyorum onun sen olduğuna burcu :silent::silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Arkadaşlar bu Burcu arkadaşın foyasını ortaya çıkarmamak için çok dayandım sabrettim ama artık dayanamıyorum..

Kendisini kınıyorum.. Çok ayıp, yapılmayacak bişiy..

Benim suzukinin mono kapaklısını, aynısını TR de bulacağını, bulamama durumunun ihtimal dahilinde bile olmadığını söyledi.. İddialaştı benle.. Bende bulamazsan alıcan mı bana bi 600rr 2008 model dedim.. Almayan ... dedi bana..

Aradı taradı bulamadı, bulamadıkça çıldırdı.. Çıldırdıkça da yine bulamadı..

Nitekim benim motorun aynısından bulamayarak 600 rr borcunu yerine getireceğini, tutamayacağı sözler vermeyeceğini söyledi.. Maket olmadığı konusu da gönderilen mesajlarda mevcuttur.. Kişinin mesajlarını incelerseniz görürsünüz..

Bana bunu yapmıycaktın burcu.. Duygularımla oynadın :queen::queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Resmi ilk gördüğümde ben de tırnak törpülüyor sanmıştım.
Hatta Honda'ya manikür koltuğu muamelesi yapmasını kınamak için mesaj yazmayı bile düşündüm.
Ama demekki ilk bakışta her şeyi gördüğümüzü zannetmemek lazım...:)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Bilekliğiyle oynuyo(Benim hediyem olan :p )
Ona baktıkça beni anımsıyo hatırlıyo mutlu oluyor :p

:mrgreen: adiiiiiiiiiii

Arkadaşlar bu Burcu arkadaşın foyasını ortaya çıkarmamak için çok dayandım sabrettim ama artık dayanamıyorum..

Kendisini kınıyorum.. Çok ayıp, yapılmayacak bişiy..

Benim suzukinin mono kapaklısını, aynısını TR de bulacağını, bulamama durumunun ihtimal dahilinde bile olmadığını söyledi.. İddialaştı benle.. Bende bulamazsan alıcan mı bana bi 600rr 2008 model dedim.. Almayan ... dedi bana..

Aradı taradı bulamadı, bulamadıkça çıldırdı.. Çıldırdıkça da yine bulamadı..

Nitekim benim motorun aynısından bulamayarak 600 rr borcunu yerine getireceğini, tutamayacağı sözler vermeyeceğini söyledi.. Maket olmadığı konusu da gönderilen mesajlarda mevcuttur.. Kişinin mesajlarını incelerseniz görürsünüz..

Bana bunu yapmıycaktın burcu.. Duygularımla oynadın :queen::queen:

:cyclopsan ayıp beee::surprise

sen bana süre verdin mi ? :silent:::lac::

elbet bulcam, bulamazsam da 2008 600rr alcam,

tutamicaaam sözler vermemmm !!!::winkwink

ama detaylara dikkat lütfen ! (şu zaman içerisinde die bişi denmedi, yeterli sürem var) :mrgreen:

allah sahibine bağışlasın alımlı bakımlı daha ne

::pembe:: amin amin ::138:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bu zat'ı sayenizde tanımış olduk... Ben zat mat anlamam gardaşım. Bana 600 RR lazım şimdilik...::fool::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst