- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 560
o kimki yaw olayı bi türlü anlayamadım:silent::silent:
allah sahibine bağışlasın alımlı bakımlı daha ne
Bilekliğiyle oynuyo(Benim hediyem olan)
Ona baktıkça beni anımsıyo hatırlıyo mutlu oluyor![]()
Arkadaşlar bu Burcu arkadaşın foyasını ortaya çıkarmamak için çok dayandım sabrettim ama artık dayanamıyorum..
Kendisini kınıyorum.. Çok ayıp, yapılmayacak bişiy..
Benim suzukinin mono kapaklısını, aynısını TR de bulacağını, bulamama durumunun ihtimal dahilinde bile olmadığını söyledi.. İddialaştı benle.. Bende bulamazsan alıcan mı bana bi 600rr 2008 model dedim.. Almayan ... dedi bana..
Aradı taradı bulamadı, bulamadıkça çıldırdı.. Çıldırdıkça da yine bulamadı..
Nitekim benim motorun aynısından bulamayarak 600 rr borcunu yerine getireceğini, tutamayacağı sözler vermeyeceğini söyledi.. Maket olmadığı konusu da gönderilen mesajlarda mevcuttur.. Kişinin mesajlarını incelerseniz görürsünüz..
Bana bunu yapmıycaktın burcu.. Duygularımla oynadın :queen::queen:
allah sahibine bağışlasın alımlı bakımlı daha ne