- Katılım
- 16 Haz 2020
- Mesajlar
- 1,215
Merhaba arkadaşlar, nette çıkan reklamlarda scooter için opetin fullmoto 4t sct 10w-40 motor yağını gördüm. bilen kullanan var mıdır? Satış sitelerine biraz bakındım ama herhalde piyasada yeni olduğu için pek yok, olanlarda motul scooter expert ile hemen hemen aynı fiyatlarda. opet markasının güveni var, o yüzden burada sizlere danışmak istedim nedir nasıldır diye.
Bir sorun yaşayacağını sanmam ama bence heyecana gerek yok eğer bahsettiğiniz motul orijinalse ben motul alırdım. Mesela ben şu an lubex kullanıyorum. 25 liraydı bir zamanlar 6 tane stoklamıştım 1 tanesini arkadaşıma verdim 3 tanesini ben kullandım 2 si duruyor onu kullanıyorum. Memnunum ama tanesi 60 tl olmuş gider Liqui Moly alırım yani o mantık.