Bu yağ uygunmudur ?

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
opet benzinliğe git, sırf motosiklet için 1 litre pet içinde 20w50 yağ var. 13 tl civarı.
Bu gün , Opet e gittim , 13 tl lik 25/50 yağı aradım buldum fakat motorsiklette kullanıldığına dair bir yazım göremedim benzinciye sordum araba yağı olduğunu söyledi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
burdaki opette var. Hatta üstünde motosiklet resmi var. Motosiklet yağı da yazıyor. Markasıda opet :silent: araba yağıda var motosiklette. Her opet te yokmuki acaba? Burdaki opette var. Bişey diyemicem valla.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel arkadaşım sen git petrol ofisi 10 40 yağ al 15 tl civarı boşuna fazla verme ben 30tl lik yağ da koydum motora inan bi fark yok sadece fiyatı pahali birde bizim anlayamayacağımız katkı maddeleri varmış ben anlamadığım şeyi almam:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih cg lerin orjinal yağı 20w50 dir. Kitapcığında 20w50 yazar.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tarihi eser olmasada kendi kitabı 20w50 diyor. Cg tipleri kalın yağ sever.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Motosikletler 4 silindirli arabalara göre daha hassastır ve yağ seçer, MT deki geçen zamanımda bunu öğrendim. 10w-40 mı 15w-40 mı tartışmaları dururken arkadaşın 20w-50 ye ince demesi de ilginç geldi. 90 numara yağ verelim olmazsa.. :p Ademin dediği gibi kitabında yazıyor ama ben gibi katoloğu olmayan antikalar için 15-40 iş görür zannımca... Yazın 20w50de kullandım 10w40 da. Segmanlar gidik olduğu için idare ediyor her yağ. Ama en memnun kaldığım yağ 10w40 mineral motor yağı. 7.5 tl litresi.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
22
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
İkisinde de motorsiklet yağı olduğu yazılı , ikincisi sentetik fakat debriyaj aksamına zarar vermez deniliyor.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bugün elf marka yağ aldım 15 50 numara. 15 tl. Petrol ofisinde 19 tl, shell marka 23 liraydı. Elf hepsinden iyi. 10 40 lar da aynı fiyat grubu.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Üstad ben yağdan hiç anlamam, markasını hatırlayamıyorum ama benim motorcudaki en ucuz yağ. Şimdiye kadar bir problem çıkarmadı ama bir bilene danışmak lazım. Segmanlar gidik olduğu için 10w40 çok çabuk tükeniyor, onu söyleyebilirim...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
10 40 çok ince olduğu için çabuk yanıyor. Neredeyse buharlaşıyor.
 
Katılım
28 Ara 2020
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar, nette çıkan reklamlarda scooter için opetin fullmoto 4t sct 10w-40 motor yağını gördüm. bilen kullanan var mıdır? Satış sitelerine biraz bakındım ama herhalde piyasada yeni olduğu için pek yok, olanlarda motul scooter expert ile hemen hemen aynı fiyatlarda. opet markasının güveni var, o yüzden burada sizlere danışmak istedim nedir nasıldır diye.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bu yuzden mı 10 senelık konuyu hortlattın sımdı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst