zippo doğru diyor. Mobil1 racing 15 50 yağını innova, cbf 150 ve cg125 motorlarda yıllarca sorunsuz kullandım. Shell ve castrol markaları motosiklet için uygun yağ yapmıyor. Castrol magnatech 40 lira iken mobil1 25 liraydı galiba. Bulabilirseniz esso ve motorex de olur. Bağdat cad. Korlas ta vardı. Ama ben mobil1 racing 15 50 yağı tavsiye ederim çünkü hem en iyisi hemde en ucuzu. Birde samandıraya gelebilirseniz alman divinol marka yağ ana bayisinden 12 liraya toptan fiyatına satıyor. Honda spacy de kullandım sorunsuz.
Samandıra emniyet md. Karşı çaprazında batuhan petrol. 5 lt 10 40 almak lazım, 50 lira gibi bir fiyat hatırlar gibiyim. Adama dedim bak yanlış yağ vermeyesin bu tip yağlar bu kadar ucuz olmuyor dedim, ùzerindeki numaraları gösterip izah etti, bu yağ tr de yeni ve ana bayisiyiz falan dedi. Kebapçıda çalışırken yimek götürmüştüm, orada öyle denk gelmiştim.