Bu videoyu seyretmek yarışmaktan daha heyecanlı

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu yarış türüne verilen ismi bilmiyorum. O yüzden internette paylaşanların kullandığı başlığı aynen buraya aldım.

İzlemek gerçekten değişik bir tad veriyor. Mahalle aralarını, sokakları düzenleyerek zor bir pist haline getirmişler. Yapay bir cross alanı oluşturulmuş. İlginç bir yarış :)

[YT]e5a_6h5fzKU[/YT]
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Harikaymis , bu parkurun alasi var ama bizde. Gir Istanbulda Kasimpasa Dolapdere yoluna ayni zevk ile inersin ama bitise kadar bisiklet altinda kalirmi bilemem:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bide bize manyak diyorlar.:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben bunu tv de izlemiştim. özel bir disiplin bu. hatta evin kapısından girip balkonundan çıkan parkurlar vardı. evlerin odalarını bile kullanıyorlar :)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
iyide arkadaşlar isterseniz sazan deyin bu oyun değil mi hiç gerçekçi değil ???
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
Pisti çok iyi bilmesi lazım yoksa mümkün değil o hızda o yolu tutturması. Çok zevkliydi gerçekten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst