- Katılım
- 27 Eyl 2009
- Mesajlar
- 766
- Konu Yazar
- #1
64 modelinden topladık zamanında.
es 175/1 modeli.
karbüratörünü adam edemeyip satmıştım.
jawa toplamaktan daha zahmetli.
hayırlısı olsun.
fiyat ne istiyor üstadım sahibi?
toprağım sen elini attınmı başka bir boyut alacaktır buna eminim..çarşı izninde takipteyim....
üstad ona vereceğin parayı bana ver en azından edeceğim dualarla cennete gidebilirsin bak bu teklifimi değerlendir bi yanda para vercen üstüne çile çekcen bi yandada cennet![]()
İyi güzel söylüyosunda parayı sana versem senin sırtınamı binip gezecem![]()
üstad ona vereceğin parayı bana ver en azından edeceğim dualarla cennete gidebilirsin bak bu teklifimi değerlendir bi yanda para vercen üstüne çile çekcen bi yandada cennet![]()
üstadım benim bodrumda da babamın dedesinden kalma yadigar jawa perak var.o tarz eski bir motoru canlandırmanın maliyeti ne olur?sanırım iskelet hariç her yeri değişecek.yaklaşık fiyat verebilir misin?