Bu tarz motosikletlere ne deniyor? Bana da bir tane önerir misiniz?

Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
48
Selam forum halkı,

İsimlerini ve fotoğraflarını paylaştığım motosiklet tarzına ne deniyor? Bu tarz bir motosiklet almak istiyorum. Genel olarak kılık kıyafetim bu tarz motosikletlere gidiyor. Hatta bunların bir etkinliği var The Distinguished Gentleman's Ride şeklinde. Bu tarz, bu kafada bir motosiklet almak istiyorum. Fuarda GV 250 alacaktım ancak bu tarz olmadığı için içime sinmedi bir türlü ve almadım.

3.Motosikletim olacak. a2 ehliyetim var. Bütçem en fazla 19-20 bin TL.
(Çok eski modeller var ancak almak istemiyorum, mümkünse 2-3 yıllık en fazla :pale:)

Eğer bulamazsam mt-25, r25 gibi modeller almak zorunda kalacağım.

Yardımcı olabilecek herkese teşekkür ederim. :cat:



Yamaha XV950
Ducati Scrambler
Yamaha XV950 Racer
Triumph Street Twin
BMW R Nine T


2016-Yamaha-XV950-EU-Midnight-Black-Studio-001.jpg

2015-Ducati-Scrambler-By-Down-Out-Cafe-Racers-6.jpg

stu_001.jpg

1501714902288169614.jpg

2016-BMW-RNineT4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2016
Mesajlar
50
Bunları beğendiysen Yamaha XSR 700'ü de gör mutlaka. Ama yakından bayide gör derim. 700 lük iki silindir olmasına rağmen muadil olarak Scrambler 400 ile aynı fiyata satılıyor. Tüm bunları arkadaşım fuardan aldığı için biliyorum. Hele ki yeşil rengi şahane..
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
48
Bunları beğendiysen Yamaha XSR 700'ü de gör mutlaka. Ama yakından bayide gör derim. 700 lük iki silindir olmasına rağmen muadil olarak Scrambler 400 ile aynı fiyata satılıyor. Tüm bunları arkadaşım fuardan aldığı için biliyorum. Hele ki yeşil rengi şahane..

Evet çok güzel dediğiniz model. Ancak almaya ne param yetiyor, ne de sürmeye ehliyetim :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
70
http://www.avcilarmotosiklet.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-2016-yeni-model-cafe-racer-250-cift-sil.avcilar-motordan-288474769/detay

Al bundan bir tane, paran cebinde kalsın :) İkinci el bile bulursun.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
http://www.avcilarmotosiklet.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-2016-yeni-model-cafe-racer-250-cift-sil.avcilar-motordan-288474769/detay

Al bundan bir tane, paran cebinde kalsın :) İkinci el bile bulursun.

Hastayım bu regal'e. Kalite rezalet, ama öyle bir tasarımları var ki adamların, ne kadar .oktan olduğunu bilmeme rağmen halen arada aklım kayar daytona'sına.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Hastayım bu regal'e. Kalite rezalet, ama öyle bir tasarımları var ki adamların, ne kadar .oktan olduğunu bilmeme rağmen halen arada aklım kayar daytona'sına.

Rezalet derken? 11 yıldır kullandığım sarf malzemesi hariç bir şey harcamadığım Regal bahçede duruyor. Kullanana göre değişmesin o iş? 9.800 e 250cc Cafe Racer alıyorsun sıfır.. Ne bekliyorsun acaba bu parayı verdiğin aletten. Yamaha Kalitesi mi?
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Uygun fiyatlı iki motosiklet var her ikisi de 250cc ;

1- Buccaner - (Mondial satıyor)
2- Regal Raptor Daytone Cafe Racer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birinci fotogaftaki cruiser.
Sonuncu fotograftaki naked.

Arada buyuk fark var. Birincisinde sele daha alcak olur ve pegler daha onde olur. Ayaga kalkamazsiniz motosiklet uzerinde.

Naked ornegi cok. Ama cruiser icin motor kritik oneme hazo bence, ve 500cc altinda dusuk devirli ve yuksek torklu motor mumkun degil. Sahsi bir gorus, ama Honda 600cc VLX (Turkiye'de Shadow olarak gecebilir) en kucuk gercek manada "cruiser" diyebilecegim motosiklet. Bakmayin 600cc olduguna, CBR250 daha gucludur. Ama Shadow daha torkludur, ve herseyin basinda V2'dir. Acaip dayanikli oldugu icin ikinci elini guvenle alabilirsiniz. Honda oldugu icin yedek parca sorununun olmamasi lazim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst