- Katılım
- 18 Mar 2013
- Mesajlar
- 570
Bugün krikoyla karşılandım ben de.
Adam tamamen suçlu. Uyarmak için kısaca kornama bastım. Benim şeridimden benim üzerime geliyor. Yanımdan geçerken ''ne var lan'' gibi bir laf etti ve ben de yapmıycağım şeyi yapıp U çekip arkasına düştüm yani yaşadığım yer küçük bir yer sen ne hakla laf atıyorsun yanlışın üzerine.
İlerde durdu krikoyla indi. Diğer araçlar uyardı adamı ben de bastım gittim yani ne yapıcam? Plakası da 16 nr 377 sanırım. Arkamda da kız arkadaşım var.Bir de şirket aracı doblo gibi.
Ne yapıcaz bilmiyorum...
Adam tamamen suçlu. Uyarmak için kısaca kornama bastım. Benim şeridimden benim üzerime geliyor. Yanımdan geçerken ''ne var lan'' gibi bir laf etti ve ben de yapmıycağım şeyi yapıp U çekip arkasına düştüm yani yaşadığım yer küçük bir yer sen ne hakla laf atıyorsun yanlışın üzerine.
İlerde durdu krikoyla indi. Diğer araçlar uyardı adamı ben de bastım gittim yani ne yapıcam? Plakası da 16 nr 377 sanırım. Arkamda da kız arkadaşım var.Bir de şirket aracı doblo gibi.
Ne yapıcaz bilmiyorum...