adi şerefsizler iyice zıvanadan çıktılar
arkadaşın yerinde olsam görüntüyle birlikte emniyete şikayet ederdim
Motorumuza bilye veya taş atan tabanca gibi mekanizmalar yerleştirsek nasıl olur acabaiyice Mad Max a bağladım
![]()
Bu iyiymiş de hedefte sapma var sanki. Sekip bi tarafımıza kaçmasın![]()
size katılıyorum.minibüsü takip etmeliydi.otomobil motosikletin şerit değiştireceğini tahmin etmeden sinyalsiz dalmış.motosikletli sinyal verdiyse! haklı durumda bence..motosiklet sürücüsüde sabit şeritte seyretmiyor
otomobil sürücüsü tam katıksız.....
ancak motosiklet sürücüsüde sabit şeritte seyretmiyor sağdaki boşlukları hiç affetmiyor gibi geldi banada neyse ne sonuçta otomobilli ........
hocam motosikletli bakmaya başladığı anda(bakmak yetmezdönmeden önce bir de bakıyor gelen giden var mı