erkut'a haksızlık
arkadaşlar erkuta büyük haksızlık yapılıyor. kaza anında kaskı, montu, belliği takılı idi. haberdeki gibi başını taşa çarparak ölmedi. 100 km ile viraja yattığı anda arka teker mıcır nedeniyle sarsılmış ve motoru toplamaya çalışınca yol kenarındaki duvara çarpıp dereye uçmuş. doktorlardan alınan bilgiye göre bu esnada köprücük kemiği kırılıp boyundan geçen arteri kesmiş ve iç kanamadan ölmüştür. bedeninde yara bere, hiçbir şey yoktu.kendisi en az 10 yıldır motorcuydu. kasksız yola çıkmazdı ve çok bilinçli, iyi kullanırdı. tıpkı onun söylediği gibi "hızlı yaşadı, genç öldü, cesedi de yakışıklıydı" allah rahmet eylesin...