- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 93
Inanin bazen motoru satıp kendime ufak bi arabamı alsam diye düşünüyorum , tüm korulmalarımı eksiksiz takıyorum ama yinede manyağın biri arkalardan makas yaparak gelip bana bi koysa ne motor kalır nede koruma , Allahım bu delileri bizden uzak tuttt...
Allah rahmet eylesin...
Allah rahmet eylesin...